26. září 2012

Ladybox, vol.1

Je mi jasné, že v nejbližší době se podobných článků vyrojí miliony, stejně jako vím, že ne každému z vás připadá článek o Ladyboxu atraktivní, právě z přehršelu zmínek o něm. 
Pokud se ale rozhodnete článek přečíst, doufám, že se vám bude líbit a pomůže vám k utvoření (či dotvoření) názoru na projekt Ladybox-u.
Ačkoliv obsahy Ladyboxů se mírně liší (v odstínech a druzích produktů), pokud nechcete jejich obsah dopředu znát, článek dále nečtěte. 


Chci upozornit, že následující informace rozhodně nejsou výsledkem dlouhodobého testování, to přijde v samostatném článku, pokud budete mít o podrobnosti ohledně nějakého produktu zájem. ;)

Bylo by zřejmě fajn začít informací, že o osud svého LB nemusíte mít při přepravě vůbec strach, krabička sama je velmi pevná, navíc je obalena do kartonu a bublinkové folie. Bezpečí nad zlato.


Po vybalení na vás vykoukne dopis od Lady spolu se seznamem produktů, a to v hezké obálce "uzavřené" Lady-pečetí (pečeť, vážně, Lady, jsi moje bohyně!), samozřejmě spolu s kýženými produkty. Ty si můžete na webu LB zakoupit za zvýhodněnou cenu. (nevím sice, jak to bude v takovém případě probíhat s poštovným, ale zvýhodnění je zajímavé, jen bohužel, uvedené ceny jsou bez DPH)


A co dorazilo mně?
v závorkách jsou uvedeny ceny z LB shopu

Nobilis Tilia ANTI-AGE de luxe bioaktivní obnovující sérum, 15 ml
plné balení; prodejní cena 499.- (374 + DPH)
Pro mě osobně nepraktické, protože nejsem ve věku, kdy by se mě "anti-aging" šílenství týkalo, ale tohle sérum, jehož vůně mi připomíná henu (v jemnějším provedení), poputuje k mamince, která už několik měsíců pošilhává po mnohem dražším kousku. 
Kosmetika Nobilis Tilia má certifikát CPK, umístění jejích produktů do LB mi přejde skvělé, protože já osobně jsem o značku ještě nezavadila.

Garnier BB krém pro světlou pleť, 50 ml
plné balení; prodejní cena 199.-
Ten nepoputuje ke mně, protože já svůj exemplář už doma dávno mám a myslím, že většina z vás už o tomhle kousku všude možně slyšela.
Garnier jako značku mám moc ráda a do LB mohli vybrat atraktivnější produkty (i kdyby novou verzi BB), nicméně volba světlého odstínu je rozhodně chytrá a věřte, že tmavou variantu by volilo jen málo z vás.

Pure Fiji tělové máslo, 59 ml (Bílý zázvor)
vzorek 15 ml; prodejní cena 220.- (156 + DPH)
Pure Fiji je pro mě absolutně neznámá věc, ale musím uznat, že navnaděná jsem neuvěřitelně. Lady píše, že se krém může používat i na obličej, což hodlám praktikovat. Jeho vůně je totiž naprosto dokonalá a připomíná mi jednu mou bývalou vůni (Salvador Dalí - Dalilight). Neuvěřitelně "čistá" vůně, krém obohacený o neuvěřitelné množství olejů až z Fiji. Pokud mi bude vyhovovat, určitě bych si ho koupila, protože ta vůně mě dostává. <3

Sebamed Mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo, 200 ml
vzorek 20 ml; prodejní cena 169,- (99 + DPH)
Na tu jsem strašně zvědavá. Má neuvěřitelně lákavou vůni, navíc obsahuje Panthenol. Má pro pleť ideální pH 5,5 a navíc je jeho plná cena na mycí emulzi velmi příjemná. 

Sebamed Hydratační krém, 75 ml
vzorek 10 ml; prodejní cena 244.- (156 + DPH)
...který mě nezaujal ani z poloviny tolik jako od Pure Fiji. Jeho vůně mi připomíná nemocnici a tubičkové balení je mi nesympatické. Jeho oficiální popis je však velmi lákavý, třeba mě překvapí.

Color Club - Jackie OH!, 15 ml
miniverze 7ml; prodejní cena 129.- (83 + DPH)
Aaaa, tady se mi někdo strefil do noty. Laky Color Club už jste tu už mnohokrát viděli, zbožňuju je. Je mi sympatický jejich koncept, navíc se s nimi dokonale pracuje, o odstínech ani nemluvě.
Mám jich doma "vícero", takže si nedokážete představit mé nadšení z faktu, že Jackie OH! doma nemám - a že je to bezva kousek! :) Pokud nebudu v noci na ulici svítit, je něco špatně. Ta barva je tak neonová, že je to neuvěřitelný.
Někdo mě má prostě asi rád. Skvělý tah, příště klidně znovu! :D

Iswari Snídaňová směs nepražené kakao-lucuma, 360g
vzorek 33g; prodejní cena 159.- (107 + DPH)
Neuvěřitelné překvapení. Ale v dobrém smyslu slova. 
Sáček sice nevypadá moc lákavě, ale slibuje zachování nutričního složení původních plodin a to mě láká.
Pro touto tématikou nepoznamenané, jako jsem já, bych příště uvítala i návod k použití.
EDIT: Ten v letáčku v boxu je. Tenhle druh má být mj. přirozeným antidepresivem, což bych obzvlášť po ránu opravdu potřebovala, navíc je označován jako SKUTEČNÝ POKRM BOHŮ. V pátek budu tedy snídat jako bohyně, heč!
Buď se přisypává do jogurtu (cereálních kaší, apod), nebo se zalývá teplým mlékem či vodou. To ještě budu muset teda promyslet. :)

K boxíku vám navíc dorazí pár letáčků a prospekty firmy Nobilis Tilia, kdyby je někdo z vás (stejně jako já) dřív neznal.

Můj pocit?
Výběr produktů se mi zdá zajímavý, jako "nepodařený" krok vnímám tak jedině BB krém, který dle mého názoru většina odběratelek nevyužije, volila bych spíš jiné Garnierácké produkty, ne tolik známé, ale o mnoho lepší a univerzálnější.
Boxík obsahuje spoustu skvělých vůní, příroda v krabičce.
Místo "opakujících se" produktů (2x krém na obličej, pokud Fiji krém budete chcít na obličej použít) bych možná uvítala nějaký dekorativní kousek.
Ladybox jako takový je u nás nový a doufám, že bude i fungující, protože "náš kosmetický svět" v ČR a na Slovensku něco takového postrádat, nicméně uvidíme, jestli jsme jako spotřebitelé na takový projekt připraveni, znáte to.
Jsem si jistá, že někdo z vás nechápe mé sympatie k produktům, já se ale přiznám k tomu, že za normálních okolností bych k některým značkám, které v boxu dorazily, cestu zřejmě jinak nenašla, což je pro mě obrovské plus.
Já jsem Ladyboxem překvapena příjemně a za sebe můžu říct, že jednou za čas si krabičku objednám, na měsíční objednávky nejsem dost rychlým spotřebitelem.

Chtěli byste se o nějakém produktu dozvědět něco podrobněji?
Ztotožňujete se s njakým z mých názorů?
Jak na vás projekt působí?
Zaujalo vás z boxu něco?
Prostě a jednoduše... Co vy a Ladybox?
Pečeť aneb Cesta k dívčině srdci

Ladybox mi byl společností zdarma zaslán ke zrecenzování.

23 komentářů:

  1. Já na ten svůj právě čekám. Vypadá to dobře, jen ten BB od Garnier by mi byl k ničemu, protože mám smíšenou pleť a tenhle jejich "normální" mi těžce nesedl. Tak uvidím co tam budu mít já :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, zatím nejlepší, co jsem o Lady Boxu četla :-) Na jednu stranu je fajn, že je v něm pro každého něco, na druhou stranu pak ale zákonitě je vždycky něco nevyužito, tedy pokud to nedaruješ... To je asi hlavní důvod, proč objednávat nebudu :-) Možná kdyby byla nějaká krabička spešl pro mou věkovou skupinu nebo typ pleti, to bych brala! Existuje to vůbec někde? Nebo i v zahraničí, kde už jsou různé krabičky krásy zajeté, mají taky ve všem od každého něco? To by mě docela zajímalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud sleduješ na FB, tak LB se bude postupem času specifikovat :o) Uživatelky budou vyplňovat dotazník na jehož základě se pak obsah upraví (např. mastná pleť, 19let, suché odbarvené vlasy => obsah krabičky bude podle zadaných kritérií). Jak to bude přesně fungovat nevím, ale doufám, že to mají vymyšlené ;o)

      Vymazat
    2. tak ja jsem uplne zklamana, lak mam zeleny a to vazne nenosim,BB cream nevyhovuje uz jsem jeden vyhodila a zbytek jsou mini vzorky takze pro me vyhozenych 300kc oknem :-(

      Vymazat
    3. MissBB, je to přesně tak, jak píše Borůvka. :)

      Lauren, to je mi líto. Nevím, jaký máš produkt od Nobilis Tilia, ale oba se mi zdají využitelné. Pure Fiji je sice na tělo (to by ho ale bylo fakt málo), ale dá se použít i na obličej, kdy je to množství ok.
      V případě, že ti došel "špatný" odstín laku, tvoje zklamaní chápu (protože Garnier je fakt nepoužitelnej). Na druhou stranu krabičky krásy na těchto principech pracují, ne vždy člověku jejich obsah vyhovuje, jde také o objevení nových značek a produktů...

      Vymazat
    4. tak ladybox je nejlepsi a sam navrhnul vymenu laku. Tohle by asi jen tak nekdo neudelal. jsem tak rada,jupiiii

      Vymazat
    5. Aha, tak o tom postupném vyhraňování jsem nevěděla, to je dobrá informace a díky za ní :-)

      Vymazat
  3. taky mi připadá, že ten Garnier je mimo - uvítala bych spíš miniaturku nějaké dražší dekorativní kosmetiky než něco, co si za pár korun můžu koupit v drogerii. Obsah je určitě za 3 stovky fajn, ale čekala jsem spíš víc dražších značek - přece jenom, něco co stojí 169kč si troufnu koupit i bez vyzkoušení, ale řasenku za litr si jentak nekoupím a miniaturka v LB by mě třeba navnadila, abych si jí koupila

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek budu se na svůj LADY BOX těšit. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. No teďka mě docela mrzí, že jsem si ten zařijový ladybox neobjednala..ale já jsem prostě holka nedůvěřivá, tak alespoň teď vím, že se toho chopili schopní lidé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se těším! :o) Můj zatím nepřišel, tak snad se už brzy dočkám...

    OdpovědětVymazat
  7. Já si kdysi objednala akorát beautybox nebo co to bylo minulý rok... Nad tímhle jsem uvažovala, ale čekala jsem na to, až někdo zrecenzuje. Využila bych leda BBcream a lak na nehty. Zbytek by šel nejspíš mimo mě.
    Inu, pokud bude box vycházet pravidelně, tak ho určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se bohužel nešlo přihlásit, což mně moc mrzí :(.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento týden by mi měl dojít, ale od pondělí čekám a nic :( Ale děkuji za článek, aspoň vím co mě může v LB čekat :))

    OdpovědětVymazat
  10. To není fér, chci taky :D závidím ( v tom dobrém slova smyslu) :)

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. vyzera to celkom zaujimavo, som zvedava na jeho pokracovania. Ten lak by som hned brala:D!

    OdpovědětVymazat
  12. No to je náhodou moc hezký obsah, těším se, taky už na mě čeká někde:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě včera došel SenzaBox a taky jsem o něm psala na blogu. Jina LadyBox mám slíbený ten v říjnu, tak jsem zvědavá... Celkem bych brala ten BB od Garnier, ale uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  14. Já svůj ještě nemám, jsem opravdu napnutá, jaký tam budu mít lak - Jackie Oh! mám, viděla jsem už i Warhol, který taky mám... je to těžký, když musím mít všechno :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Holky tak věřím, že z toho másla by jste byly nadšené...Já ho mám s vůní karambola a nepoužívám teď ani parfém a každý se za mnou otáčí opravdu nádherná dlozhotrvající vůně a balení i když je menší vydrží. není to úplný mini vzorek. Sebamed mycí emulze je taky fajn. BB cream jsem čekala spíše tu novou verzi pro matnější pleť. Lak mám červený a to omlazující sérum od nobilis tilia je podle mě super-plné balení a je to dražší věc a já si ho dávala na noc a super pocit z něho mám. Krém od sebamedu jsem ještě nezkoušela a snídani jsem věnovala mamce. Balíček hodnotu určitě mám. Uvidíme jaký bude další:-)
    Sara

    OdpovědětVymazat
  16. Mě teda po odtajnění produktů v boxech více zaujal Senzabox.. možná zvítezil práve proto, že v Ladyboxu je BB krém, který bych si znovu už rozhodně nekoupila.. budu ráda, když spotřebuji ten co mám doma. Ale rozhodně bych některé další vydání chtěla taky vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat