27. srpna 2013

08/13 Co jsem se naučila používat...

Znáte to - pečujeme o svůj obličej a zanedbáváme tělo; staráme se o vlasy a kašleme na pleť; snažíme se dodržovat a používat všechno možné, jenom jsme až moc líní a vydrží nám to tak několik dní. Poznáváte se v tom? Já jo!

Od začátku prázdnin jsem toho ve svém životě ale spoustu změnila a rozhodla jsem se malými krůčky vylepšovat i to, jak se "kosmetickými vylepšováky" starám o své tělo. Protože používat něco sporadicky znamená neočekávat výsledky. A s tím se smířit nehodlám. Už ne.

Tenhle článek vzniknul dost impulsivně a doufám, že to ve finále nebude až taková konina a třeba se v něčem sami najdete nebo inspirujete. Předem se omlouvám za kvalitu fotek, nicméně impulsivní článek rovná se impulsivní focení, a tak není vše podle mých představ. :)


Začneme-li zleva, vybafnou na vás kleštičky na řasy, které mi v šuplíku ležely asi dva roky a ještě v původním balení. Vypadají jako mučící vynález a občas se mi povede trochu bolesti i přivodit, nicméně výsledek na to stojí. O prázdninách se v podstatě nelíčím, a tak alespoň nějaká část obličeje musí vypadat reprezentativně, no ne? 
Jenže ouha, člověk někam jde, napatlá na sebe všechno možné, nestíhá, a i tak zjišťuje, že kleštičkuje i když autobus jede za dvě minuty. Nejsem si jistá, jestli je dobrý nápad používat je dlouhodobě(ji), nicméně ruce po nich sahají tak nějak automaticky.

A protože voděodolná formulka to zatočení prostě drží, naučila jsem se používat i voděodolné řasenky (na fotografii Dior exemplář z GA u Páji) - a když teď pořád prší, alespoň pociťuji i jakési zadostiučinění, že večer nebudu zdlouhavě odličovat zbytečně. Upřímně ale můžu říct, že doufám, že mi tenhle "zvyk" dlouho nevydrží, odličování klasických řasenek je mnohem pohodlnější! :D

 
Je to pro mě jako Vánoce v létě, ale moje vlasy konečně dorostly do délky, ve které je můžu smotat to culíku! Nedokážete si představit tu úlevu, jakou mi to po letech přináší! :D V červenci jsem  popraskala dvě balení gumiček a byla jsem z toho dost nešťastná, ale u mamky jsem si koupila gumičky, podobající se stočenému telefonnímu drátu a od té doby do vlasů nedávám nic jiného. Invisibobble jsou čupr vynález.

Voňavá tělová másla a mléka jsou na mém denním pořádku a mě samotnou to dost překvapuje. Většinou mě chytala lenost první třídy, co se mazání těla týkalo. No, zřejmě za to můžou moje čichové pohárky, nebo suchá kůže, ale bez pořádného voňavého promazání prostě večer neusnu.

Není větší slasti, než když vám rostou osmičky, trhají se dásně a vaše zubařka má měsíční dovolenou. Návštěvu jiného zubního lékaře jsem razantně odmítla, a tak když mě pološílenou změrčila lékárnice, cpala mi lahvičku Paradontaxu a nabízela papírový kapesníček. A víte co? Celkem  to pomáhá. Možná to vydržím bez doktorky úplně. :D

Moje vlasy už přes čtyři měsíce neviděly hennu, ze změny stravování jsou úplně vyjukané, a tak padají a obecně mě nerady poslouchají. Doplňek stravy Hair Booster se teda snažím baštit pravidelně 1x ročně (však ono to neuškodí), ale můžu vám říct, že tak poctivě jsem ho snad nikdy nezobala! :D Představa plešky a mazání hlavy opalovacím krémem mě totiž dost děsí.

 O voňavém mazání jsem už mluvila, jenomže víte co? Já se dokonce mažu ještě víc - pečujícími mazadly a oleji! A jakmile něco voní a funguje v jednom, myslím, že mě to už jen tak nepustí!

Někoho by možná balzámy na pusu mohly zaskočit - nicméně já svou mazací rutinu zdokonalila a na noc prostě rty musejí být natřené - ráno se mi ty dvě vteřiny otevřených očí navíc vždy vyplatí! 


A co vy? Naučili jsme se používat něco, s čím jste vždycky bojovali? Snažíte se o to? 
Používáte některé z věcí, co já, nebo by vás naopak něco podrobnějšího zajímalo? Zajímaly by vás některé další "my -- care" články? 


11 komentářů:

  1. Já jsem se naučila používat čistící gely a chtělo to teda velkou odvahu ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se naučila používat kokosový olej a začínám mít opravdu velkou spotřebu :D Stejně tak masky na obličej, které konečně používám jednou týdně a je to docela znát :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som sa toho celkom dost naucila ale akurat nie toto leto ale ako mam blog. Co sa vsak zubarky tyka posledna navsteva mi priniesla vela nemilych prekvapeni a budem sa musiet naucit pouzivat medzizubne kefky

    Inak posledne dni Weleda giveaway, nezabudni sa zapojit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem celkem pečlivá, ale musím být doma sama. Jak je doma přítel, tak kašlu na všechny návyky, chodim spát s nevyčištěnejma zubama a cpu se s nim v posteli čokoládou :D Ale jinak jsem pečlivá, taky potřebuju po každé sprše dávku hydratačního mléka, jinak mě pak všechno kouše a hlavně na nohou cítím, jak se mi pokožka pne.

    OdpovědětVymazat
  5. Heh, balzámy na rty? Postavila jsem se k tomu zodpovědně. Mažu často, v různých volných chvílích, žádnými kšunty, nýbrž Crazy Rumors, Burts Bees, Lavera, Lush. Odměna za péči? Periorální dermatitida! A já bláhová si myslela, že se to nemůže po letech vrátit. Zkrátka, nic se nemá přehánět.

    OdpovědětVymazat
  6. Připomínáš mi, že kleštičky taky někde mám, ale neviděla jsem je tak sedm let... Jediné co dělám z Tvého seznamu zodpovědně je mazání rtů - neustále. Naopak s tělem jsem línější, nějak se k tomu nemůžu každodenně dokopat, i když by to má kůže potřebovala. Doplňky stravy jsem nebrala a neberu, henny se nevzdám!:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Používám stále dokola tyhle věci (a budu používat dokud je nepřestanou vyrábět): Indulona na ruce/obličej, modrá Nivea na obličej, kokosový olej na všechno možný, balzám na rty Placenta/SOS, kartáček Curaprox, tekuté krystaly Black, Nivea Aloe Vera šampon, Elséve Nutri Gloss balzám na vlasy. Občas něco obměním s tím, že najdu lepší věc, ale většinou nenajdu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. kleštičky na řasy moc nepoužívám, to se přiznám. nějak mi přijde, že ten efekt jednoduše nedrží :D ty gumičky jsou parádní, taky jsem si je zamilovala. konečně něco, co člověk nevytrhá vlasy.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si vždycky nakoupím zásobu nejrůznějších tělových mazání, jako že si budu každý den mazat alespoň suché lokty. No, většinou je mamka rozdá kamarádkám :) Ale já se opravdu snažím..

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Mě by docela zajímala ta změna stravování. Proč jsi ji měnila a jak? Teda pokud to není moc tajný a soukromý... A hennu jsem měla zrovna dneska přes noc, už jsem to potřebovala jako sůl. Jak mám vlasy krátký, tak jsou každý odrosty mnohem víc vidět :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, úplně zpočátku v podstatě kvůli hubnutí, nicméně zabředla jsem do toho a tak nějak si nedokážu zase představit, že bych jedla "normálně". Piju jen vodu, vůbec nesladím (a to už ani kafe!), žádná bílá mouka (tzn žádné pečivo), olej jsem nepoužila ani nepamatuju, ovoce, zelenina, bílé maso, ryby, celozrnné těstoviny,... z jídla nevím pomalu kde začít, nebo skončit, jím i to, co jsem dřív nejedla (a naopak nejím, co jsem dřív jedla), čtu složení, tak nějak se kontroluju, jím pestře, pravidelně, v malých porcích, konečně jsem se naučila snídat... Obecně mám k jídlu naprosto jiný přístup a jsem mnohem spokojenější (a o kila lehčí) než dříve.
      Možná bych mohla o tom celém udělat článek, pokud se najde někdo, koho by to zajímalo. :)
      No jo, já bych tu hennu taky potřebovala, ale jsem děsnej lenoch. Ale příští neděli se do toho pustím... Fakt... :D

      Vymazat