28. listopadu 2013

Gabriella Salvete STARS: 17 Eleganza

Ještě než začnu s dnešním příspěvkem jako takovým, chtěla bych vám moc poděkovat za komentáře u minulého článku, budu ráda, pokud se pochlubíte s výsledkem, kdyby jste se doopravdy do takového zdobení pustili. ;)

Dneska sice nebude žádné zdobení, ale lak z nejnovější edice Stars od Gabrielly Salvete snad bude dostatečnou kompenzací.


Svůj Eleganza jsem pořídila (celkem překvapivě) na Moravě při návštěvě příbuzných. Měli zásobu všech druhů v plném počtu a já zrovna dost spěchala, takže jsem popadla ten nejhezčí a pádila. Platila jsem samozřejmě taky...


A můžu vám říct, že je přesně takový jako v lahvičce. Dokonalý.
Je složený z droboulinkých třpytků (skoro jako by to byla písková zrníčka) všech možných barev - tedy hlavně odstínů růžovo-vínové, potažmo trochu hnědé, zlaté a bronzové. Růžový podtón je v laku celkem často dost vidět, ale vůbec to nevadí, není totiž vůbec kýčovitý - naopak, svému jménu dělá skvělou reklamu, působí elegantně a šmrncovně zároveň.


Pro plné krytí stačí dvě slaboučké vrstvy, které prakticky bleskově uschnou a vytvoří takový matný hrbolatý třpyt, pořádné odlesky, to vám povím! Navíc se s ním pracuje jako s máslem, v GS se rozhodli učinit konec ošklivým manikúrám.


Výdrž musím pochválit, 5-6 dní se mnou v pohodě vydrží a když se rozhodnu ho odlakovat, jde dolů dle mého názoru perfektně, nepotřebujete ani alobal ani pevné nervy.

Vzhledem k ceně 90 Kč nemám extrémní nutkání pořizovat další odstíny, i když se mi ještě několik odstínů líbí, uvidím a pokud někdy narazím na nějakou fajn akci, rozhodně pořídím brášku nebo sestřičku a vám doporučuji to samé. :)


-----
Po pondělním dokonalém koncertu skupiny Nightwork mi bylo jasné, komu bude patřit hudební okénko v následujícím (nebo -ích) příspěvcích. Byli absolutně dokonalí a je neuvěřitelná škoda, že se svou tvorbou a koncertováním končí. 
Dlouho mi trvalo, než jsem do jejich hudby "dorostla" a našla si v ní zalíbení, ale musím vám s čistým svědomím říct, že Vojta Dyk je zpěvák s velkým Z (stačí projít několik jeho vystoupení s B Side bandem) a kluci jsou skvělí šoumeni. 
Je mi jasné, že ne všem se tedy bude dnešní hudební doprovod líbit, ale následující písnička je oblíbenec jak můj, tak mé nejlepší kamarádky (nejen díky své chytlavosti), a tak nemůžu jinak...


Doufám, že se máte moc dobře a zdravě (já za zmiňovaný koncert zaplatila antibiotiky, ale i tak to stálo za to)!
Byl někdo z vás na pondělním NW koncertu? Jak se vám líbí? A co vy a tvorba NW obecně? 
Přeji vám všem hezký zbytek dne. :)

19 komentářů:

  1. Krásný, budu ho muset taky nahodit :)

    OdpovědětVymazat
  2. No jasný, Nightworkové byli skvělí! :) Vyrazila jsem s Dejničkou a užila jsem si to dokonale, fakt super show, překvapení nad hosty, no vlastně souhlasím do písmenka s tím, cos psala. Vojta je úžasnej a skutečně talent, to se mu musí nechat; ráda bych někdy vyrazila na některý jeho koncert s Bandem. A měla jsem to s nimi podobně jak ty, tedy úplně nejdřív jsem tu jejich tvorbu nesnášela, ale postupně jsem se zaposlouchala a s postupem času je doceňuju čím dál víc, hlavně ty texty, to neČech prostě nemůže pochopit :D Škoda, že mi to nedošlo dřív ale až teď, ale doufám, že to nebylo definitivní sbohem a ještě se někdy vrátěj.
    Jo a lak se mi líbí moc, můj favorit z téhle nové kolekce, dojdu si pro něj. ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tam užívala každou minutu, vyřvala jsem se tam tak, že mám zánět hltanu, ale 100% mi to za to stálo. :D
      Těšila jsem se na to, že to nebude "jen koncert", ale taky pořádná šou a jsem ráda, že se moje očekávání splnilo (mimochodem několikrát za večer jsem si říkala, že bych chtěla mít takový pohyby jako Dyk, protože tak jako on teda prdelí kroutit neumím :D).
      Přesně, člověku se nemusí líbit ani všechna jejich tvorba, ale vtáhnou do ní tolik, že si pak broukám a prozpěvuju i s písničkama, který mě zas až tolik neberou. Prostě ty texty... <3

      Abych se přiznala, já celej večer tak nějak myslela, že řeknou něco ve stylu "skupina Nightwork se s vámi loučí, další působení bude pod názvem..." a ono ne, ale myslím, že to koncertování bude chlapcům scházet a rozjedou se znovu, i kdyby ne v 100% nasazení.

      Na Vojtovu práci s bandem jsem taky chtěla jít, ale tenhle rok už to nějak nezvládám, budu doufat, že budou koncertovat i příští rok. :)

      Dojdi, je fakt skvělý! :)

      Vymazat
    2. Hehe, jo nakrúcat se on umí moc pěkně :) A celej je tak nějak moc pěknej... :))) Docela ho Táničce závidím ;)
      Jo akorát jediný zklamání pro nás bylo, že nedali Válku atomů, na tu jsme se totiž strašně těšily. A nic :(
      Ale už jen jak několikrát opakoval "V období naší nečinnosti poslouchejte kapely..." - z toho mi tak nějak vyplývá, že s tím ještě definitivně nesekli. I když mnozí kritikové jim tenhle krok schvalují, prý "skončit v tom nejlepším, aby ze sebe nedělali větší šašky než doopravdy jsou". Necháme se překvapit. Sázím na to, že vidina další vyprodané O2 Arény bude hodně lákavá :)
      A s tím prosincem to máme stejně, taky už to nedávám.
      Btw, Kyky, nechceš někdy zajít do La Fabriky na nějaké představení, kde Dyk hraje? Chci moc, ale zatím si vždy vzpomenu pozdě a vstupenky už jsou vždy vyprodané :)))
      Verunka

      Vymazat
    3. No, nikdy jsem se nad tím nezamýšlela, ale trocha kultury (s Vojtou v hlavní roli) nikdy neuškodí!
      Kdybys někdy narazila na volý termín a nevěděla s kým jít, ozvi se, alespoň bychom se poznaly! :))

      Vymazat
    4. Prima, budu na to pamatovat a ozvu se ;)

      Vymazat
    5. http://www.youtube.com/watch?v=w-y9JhGhNBw

      ;)

      Vymazat
  3. Ani alobal říkáš jo? Tak to mě začíná zajímat, protože kvůli odlakování tyhle laky nemusím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, jenom na chvilku nechám tamponek přitisknutý na nehtu, aby lak odlakovač "vsákl" a pak se to na pár tahů dá v pohodě stáhnout. :)
      Jinak mm pocit, že bych ho lakovala jednou a zastršila ho někam daleko do šuplete. :D

      Vymazat
  4. Mně taky jdou odlakovávat...:)) Žádný problém, není to sice jako běžný lak, ale dá se..

    Jinak tenhle odstín mně moc nezaujal, ale na Tvých rukách je celkem pěkný..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, až jsem sama byla překvapená!
      Ne? No, myslím, že Stars se tak rozrostly, řže si najdeš určitě jiného favorita. :)

      Vymazat
  5. Tak nějak jsem si zakázala koupit další laky (jakýkoli), dokud doma mám takovou zásobu ještě stále nenalakovaných.. a zrovna v tu chvíli přišly nové Stars :( :D jako na potvoru.. jsou nádherné, všechny.. strašně ráda bych se pokoupila všechny, ale nejde to.. mám totiž všechny ty předešlé :D a nestíhám je prostě lakovat... ale stejně vím, že nějaký z těchto nových u mě stejně skončí:) a možná to bude právě tento, je neotřelý a dostál svému názvu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Lak vypadá krásně a musím ti pochválit i nehty. Mají krásný tvar a jsou prostě celkově super.. taky bych takové chtěla.
    Od GS jsem z této kolekce měla lak červeno-oranžový a jsem s ním celkem spokojená. Na sluníčku vypadal moc hezky..

    OdpovědětVymazat
  7. No to se prostě vůbec nedá srovnávat s tím, co mám já... Ty ho máš takový pěkně tmavý, kdežto ten můj je takový nijaký, hnědo oranžový fujtajbl. Sluší ti moc!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je veľmi pekný.. Čím viac blogov pozerám, tak prichádzam na to, že tieto pieskové laky vyzerajú najlepšie v prírodných (bledších farbách)... ja som dostala k LB červený a nie je to až také pekné ako tvoj alebo napr. bledohnedý/bledoružový... :-)

    Silvestrovský Giveaway od Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu nádherné, tyhle laky vážně můžu :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle laky jsou prostě nádherné! Tenhle je vážně ideální na podzim;)

    OdpovědětVymazat