22. října 2013

Gabriella Salvete STARS: 07 Princess

Znáte mě a můj vztah k růžové. Nejsme kamarádky. Pak se ale objeví lak blogy propíraný ze všech stran a úhlů a ejhle - umanu si, že ho musím mít. Sehnala jsem ho asi na konci prázdnin (a moc děkuji Cácorce za nabídku koupě) a od té doby jsem už za čtvrtkou lahvičky - a to je co říct!


Že se jedná o texturovaný lak schnoucí do hrbolata, plastična a matna - to snad říkat nemusím. A ostatně předpokládám, že dnešní příspěvek bude krátký, protože o tomhle kousku jste toho všude četly až běda, že? - Jenže ono to nejde vám ho neukázat! :)

 Odstín Princess je růžovoučký jako cukrová vata, jako baletčina tutu, princeznovský závoj, vílí prach. Prostě holčičí až oči přecházejí. Jedná se ale o světlou růžovou se silným bílým základem, obsahuje také modrý shimmmer, který ale vůbec není na škodu - ono ho tam stejně ve finále tolik není.

No a když už jsme v tom nadpřirozenu - pohádkově se i lakuje! Nikam neteče, kryje ve dvou vrstvách, schne perfektně a výdrž? I na mamce, která se v práci jako kadeřnice máchá denně ve vodě, bez problémů neporušený vydrží 4-5 dní a myslím, že je to důkaz opravdové odolnosti :) Já bych ho mohla nosit klidně celý týden, jenomže vzhledem k tomu, že je světlý a hrbolatý, po těch cca 4 dnech vypadá "zašedle" (o počárání propiskou ani nemluvě) a stejně jde dolů. Překvapivě moc dobře. :)

Pokud o jeho koupi uvažujete, radím - jděte do toho! Nebo už ho máte?

18 komentářů:

  1. Mám ho a je úúúžasnej.. :)) !! Máš krásný tvar nehtů.. moc se mi líbí, na těch Tvých vypadý lak nádherně..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Jo, prostě... hvězda v drogerii.

      Vymazat
  2. No, já taky nejsem na růžovou... a samozřejmě už ho mám taky doma. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco na něm prostě je, jsem ráda,že nejsem jediná, kdo "zhřešil"... :D

      Vymazat
  3. Ještě jsem ho nelakovala..ale teď vím, že to bude hodně brzo, je fakt krásný. A moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám, mám :)) Máš ho moc hezky nafocený :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám, mám - naštěstí! ale ještě jsem ho nelakovala :-/ sluší ti a máš nádherné fotky

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle lak mám a mám z něj rozporuplné pocity. Jak už jsi řekla, skvěle se lakuje, dobře drží, hezká barva, ALE po 2 dnech ho mám špinavý. Vše je na něm vidět :). Lakovala jsem ho zatím jednou a v práci měl úspěch, tak uvidím jestli ho pošlu dál anebo si ho nechám. Tobě ale moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně ho mám taky ( v Německu GS není k dostání, ale nechala jsem si ho přivézt od kamarádky) a barva je naprosto úžasná..ty máš navíc krásný tvar nehtů a presiczní lakování... radost pohledět :) My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  8. Já ho měla půjčený od Mirky a strašně se mi líbil, ale přes tenhle povrch se prostě nepřenesu:-(

    OdpovědětVymazat
  9. ani já moc růžovou nemusím, obzlášť tento "prasátkový" odstín.. ale tohle je něco úplně jiného:) hezčí růžový lak jsem asi neviděla.. naštěstí ho taky vlastním :D ale ještě nepřišel na řadu, tak snad brzy:)
    btw. moc moc ti sluší!:))

    OdpovědětVymazat
  10. Růžovou můžu a tady tento "odstín" a styl, jak vypadá fakt můžu. Vypadá skvěle :) Senzačně prostě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám, je krásný a miluju ho. Bohužel mi ale nevydrží. Do dvou dnů už se mi začíná loupat...

    OdpovědětVymazat
  12. Už ho mám, ale ještě jsem ho nelakovala, hrozně se na něj těším, doufám, že mejm ručkám bude slušet stejně jako tvejm :)!

    OdpovědětVymazat
  13. Cácorka: Díky! :)
    by_Jitulikaaa: Děkuju. Těším se na tvoje swatche. ;)
    Gedzitka: Jo, to je fakt, taky mi to vadí, ale jsem schopná mu to odpustit, jak mi učaroval. Být tebou nezbavuji se ho, určitě se najde příležitost/nálada ho zase vytáhnout. :))
    MySmallHappinesses: Děkuju, je prostě skvělý.
    Dejnicka: No je mi jasné, že není pro všechny, mně se ale s nadlakem nelíbil, jako by ztratil svoje kouzlo.
    Luci: Těším se na fotky. :)
    Nikki Finn: I když nepochybuju, že malá ti dělá radosti až až, jestli na něj ještě v drogerii natrefíš, pořiď ho, fakt za to stojí! :)
    Janka: Vážně? No, tisíc lidí, tisíc nehtů, ale když ho miluješ, není co řešit. :)
    Rory: Určitě bude! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hmm it seems like your site ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll
    just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing.
    Do you have any tips and hints for beginner blog
    writers? I'd genuinely appreciate it.

    My web site: todogisellebundchencomes

    OdpovědětVymazat
  15. Princezna je nádherná, ten název k barvě naprosto sedí :) trochu mi ale vadí finish těchto pískových laků, musím si na to zvyknout.

    OdpovědětVymazat