14. března 2012

Můj (ostudný) nail polish tag

Pokud jste rozhodnuti sledovat tento blog i nadále, ať se v článku dozvíte cokoliv, račte číst dál. Za újmu na zdraví neručím.
(Pro postoupení, prosím, klikněte na "Další informace".)


Abych byla upřímná, doufala jsem, že se ke mně páska neodstane. A to z několika důvodů...
  • moje sbírka laků skoro nestojí za řeč
  • v lakovacím/blogovém světě jsem relativně nováček a ze všech těchle věcí jsem trochu nervózní
  • rozhodně nejsem pořádná - ani co se laků týče
... ale vzhledem k tomu, že mě nominovala úžasná viennettka (nemyšleno ironicky, ač se to tak může zdát. Vážně ji zbožnuju. :-*), nemohla jsem se zachovat jak zbabělec a dělat, že o ničem nevím.
Ale také se mi ve své sbírce nechce dělat pořádek (chjo), takže fotka v úvodu je autentická. Až na tu Googlí paní, tu v šuplíkách nemám.

Kdo z vás neví, v čem je jádro pudla, zkuste si to vygooglit, nebo čtěte dál, jsem si jistá, že se chytíte.
Tak, poplivte mě (ale pozor - jenom tak jako), jdeme na to...


Pravidla:
- odpověz na následující otázky
- označ tři další blogerky, které budou v řetězci pokračovat

1. Kolik laků na nehty vlastníš? + foto
Možná byste to do mě řekli, možná ne, ale rozhodně jiným lakovacím blogerkám nešlapu ani na paty. Své počty jsem skočila někde kolem 110, když k tomu přičtu hrubý odhad nedopočítaného zbytku a toho, co mi od včerejška leží na konferenčním stolku, bude to něco málo přes 150.
Jen... skladování pokulhává. Mám je narvané ve dvou šuplících a o pořádku se rozhodně mluvit nedá. Trochu se zakoukejte na úvodní fotku, představte si ji barevnější a voilá, máte části šuplíků, na které dosáhne objektiv. Prosím, nenuťte mě laky vytahovat, nebo nedej bože - nenuťte mě sem fotky vkládat větší a barevnější. Nechci, aby jste si o mně mysleli cokoliv zlého. :) *stydím se*
2. Která je tvoje oblíbená značka laků na nehty?
Vlastně, myslím, že žádnou nemám. A řekla bych, že v tom nejsem sama.
Každá značka - at už levnější, nebo dražší - má své povedené a nepovedené kusy. Dokud nevyzkouším větší množství, nedokážu posoudit.
Ale nejlépe se mi zatím pracuje asi s laky China Glaze. A s Essence.

3. Jaký lak máš na nehtech právě teď?
E.l.f. - Fuchsia. S matným nadlakem. Po několika dnech nošení sice vypadá spíš jako satin, než jako matt, ale stále se na něj nemůžu vynadívat.

4. Dostala jsi někdy lak na nehty jako dárek? Pokud ano, napiš ten nejlepší a kdy to bylo.
 Jo, párkrát jo. Ale jen jednou mě to překvapilo a úplně dostalo do kolen. A jednou už jsem o tom psala. Byl to Essie - Topless and Barefoot, když byla celá InStylová válka, nechala jsem ho ležet a pak, když už dávno nebyl, jsem měla chuť si vyrvat vlasy. Ale pak mě překvapil přítel, vůbec nevím, jestli mě vyjímečně poslouchal, když jsem mluvila o těhle věcech, nebo co. Ale dostala jsem ho... k svátku, tuším.

5. Pokud bys mohla vytvořit limitovanou edici laků, jaká by byla?
No, byla by rozhodně pestrá - v odstínech. Určitě by nechyběl tmavý červeno-hnědý krémový vampík (možná něco podobného Essie - Wicked). Pak by v něm byl 100% nějaký veselý duochrome, matná červená/vínová/burgundy, nějaký ten holograf, jedna noční obloha a pak rozhodně sluníčková - pro odvážlivce. Prostě tak, aby každý našel něco, co lahodí jeho srdíčku (a zároven i mému). 
Navíc by měla nějakou hezkou buclatou lahvičku a nějaký širší štěteček, aby se taky všem hezky lakoval.

6. Který lak je tvůj oblíbený?
Nemám žádný takový. Moje lakovací "požadavky" se mění skoro tak často, jako moje nálady, proto se mi ještě nikdy nestalo, že bych nějaký lak 100% zaškatulkovala jako svůj nejoblíbenější.
Mám ale svých 5 stálic (starších i novějších), které mi strašně přirostly k srdíčku a nevím, co budu dělat, až jednoho dne odejdou do světa prázdných lahviček.


A poslední bod - nominace.
Myslela jsem si, že tenhle požadavek zachráním takovou tou univerzální větou - převezměte si jej kdo chcete (a to rozhodně můžete i tak) - ale pak jsem si uvědomila, že hodně lidí by se k tomu v životě samo nedokopalo (asi jako já), a tak třem z vás udělám jistojistě radost (až po mně budete házet rajčata, pokud jste zahlédli své jméno, prosím, vyměňte je za něco jiného, chovám k nim averzi).
(budu doufat, že se k vám, děvčata, tato informace donese, nebud spamovat :D)

Tak, a teď se do mně pusťte. Snad mě budete stále mít rády. :D
Zklamala jsem vás? Budu upřímně doufat, že ne. Ale za komentáře, vaše poznatky a názory budu moc ráda.


24 komentářů:

  1. náhodou jeden z nejlepších nail polish tagů :)
    a opravdu ti závidím takovou velkou sbírku laků :)

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně to vyřídím Color Beam, protože když jsem tento "řetězák" uviděla, hned jsem si říkala, že ona v něm nesmí chybět:D

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou se vůbec nemáš za co stydět... ten můj byl ostudnější. a moc se mi líbí fotka toho zmatovaného elfu, krásné nehty, krásná barva, ještě lehce satin a hlavně ty krásné nehty, takové bych chtěla.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle bude komentář od tématu... Už asi stokrát jsem to s mými nehty vzdala, že už na tu péči kašlu když jsou furt hrozný. No ale jsi jedna z blogerek, u které když vidím její fotky nehtů, tak si říkám že takle krásný chci prostě taky, a ještě si řeknu že to teda ještě nevzdám, že takový krásný ruce chci taky jednou :D. Takže děkuju! :D

    OdpovědětVymazat
  5. jakonejvíc mě štvě vždycky to, že takovéhle nehty nikdy mít nebudu:D a pak jsem celá zelená závistí:DD což mi taky na kráse nepřidá:((

    hezky post a děkuju za "nominaci", nechápu, jak je možný, že si na mě taky někdo vzpomněl:DD

    ten saténový elf je nádherný, uplně mi učaroval:-) ta barva:-)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé, děkuju strašně moc, je to pro mě velká pocta a budu se snažit nezklamat! co nejdřív se do toho pustím :-) a rozhodně není důvod k tomu titulku ostudný, máš to krásně nafoceno a ještě krásněji napsáno :o)

    OdpovědětVymazat
  7. v klidu, já laky skladuju celkem podobně.. až na to, že je mám na otevřené poličce, takže je to vše hnedka vidět :D ale musím si na ně pořídit nějakou skříňku, už se mi tam nemohou vejít :D

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem mnohem ostudnější než ty, laků mám 60 :D

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou je to pěkně napsaný a fotka laků je vtipná..takže za mě spokojenost..:) A ten Elf je nádherný..asi musím víc zmatňovat..

    OdpovědětVymazat
  10. Ty lichotnice jedna :-* Děkuji moc, že jsi mi splnila přání a v řetězovce pokračovala! Náhodou je příspěvek skvělý a vůbec ne ostudný. Ten Elf Fuchsia vypadá pěkně, začínám se na něj těšit :-) A máš to DOKONALE nalakované na DOKONALE krásných nehtech, ojojoj, depka se stále zvětšuje...

    OdpovědětVymazat
  11. Kyky, já prostě miluju ten tvůj styl psaní a jestli své sbírce říkáš ostudná, tak ani radši nechci vědět, jak nazveš tu moji pidi sbírečku :D
    Každopádně děkuji za nominaci, která mě potěšila a slibuju, že článek se pokusím co nejdřív sesmolit :)
    A ten zmatovaný Elfí lak vypadá báječně. Já sice nemám matný efekt ráda, ale tomu elfu vyloženě sluší.

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych se musela jít zahrabat na tvých cca 150 laků nemam ! :( :D
    Tvůj styl psaní je supeeer ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. omg, to je naproto skvělý článek; bavila jsem se ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. ty jedna klamarka!:D sak oproti tebe mam malo lakov, tvoj tag sa mi rozhodne paci a mas krasne namalovane nechty!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý článek moc se mi líbí ten co máš na nehtech ! :))

    OdpovědětVymazat
  16. prý ostudný! :D v tom případě jsem na tom hodně marně :D včera jsem si projela snad celý tvůj blog, sleduji tě! :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ten essie je krásnej! :) Jinak 150 je hodně, já jich mám oproti tobě vážně málo. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Pěknej článek. Mš opravdu velkou zbýrku laků. ani v době, když jsem jim měla opravdu hodně, tak na tebe nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Máš skvělé nehty a zajímavý styl psaní. Like it! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty máš opravdu takovou sbírku? :D Tak to ti závidím, taky bych chtěla.

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som sa k takému číslu lakov nedostala ...ale tak normálne dúfam že raz sa k tomu dopracujem i keď asi pomaly ...

    OdpovědětVymazat
  22. Dám tenhle tag přečíst mámě, až mi bude vyčítat, že mám moc laků na nehty :D Opravdu si totiž nemyslím, že tvá sbírka laků nestojí za řeč, to spíš ta moje je oproti té tvojí naprosto zanedbatelná :D Jinak, jak už tu bylo zmíněno, opravdu povedený tag, tvůj styl psaní mě moc bvaí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to bys to u mě měla vidět teď, teprve po tomhle tagu u mě propukla ta pravá nakupovací mánie. :D
      Já to doma poslouchám furt, ale co, nefetuju, nejsem alkoholik, nekouřím, nějaké ty peníze si vydělávám, tak za něco člověk ty peníze utrácet musí. :D

      Vymazat