24. září 2013

Farmasi #74

Měla bych psát konverzační esej, učit se na seminář z matiky, a tak jsem opět zde. :)
Dlouho jsem procházela už starší fotky, protože poslední dobou se mi focení (+ upravování fotek) nějak nedaří, a tak jsem si říkala, že se postupně začnu zbavovat zásob. Když jsem narazila na tohohle fešáka, měla jsem jasno!



Farmasi je značka levnější (zřejmě drogérkové) značky z Turecka (tedy žádná jména, pouze čísla). Jejich laky na nehty obsahují toluen. Zpočátku jsem z toho byla trochu vykulená, ale pár článků jsem si načetla a řekla jsem si "vem to čert".
A jsem za to strašně ráda.


Nebudu ale přeskakovat a začnu barvou.
Takže - všichni asi vidíme, jaká je to nádhera, že?! (Nááhodou, vyjímečně jsem spokojená i s fotkami!) A to vůbec nejsem na fialovou!
V základní fialovo-hroznovo-vínové, která svůj podtén mění podle světla - někdy působí světle, někdy tmavě - je spooousta různobarevných (především modrých, fialových a růžových) měňavých teček (shimmeru?). Působí strašně hravě, ale zároveň elegantně.


Pro krytí na fotkách bylo potřeba tří tenkých vrstev (ale nechala bych dvě, kdyby se mi nepodařilo udělat si v druhé vrstvě škrábanec :D). 
Kdybych se ale měla vyjádřit k aplikaci, musím vám říct, že to byla absolutní pohádka, že mě to až překvapilo! Je to zřejmě i toluenem, ale lak jako by sám věděl, kam a jak má po nehtu cestovat - bezvadné máslíčko! Samozřejmě, nějaký ten zápach si sice užijete, ale musím říct, že takový starší ChG Sexy In The City mi smrdí teda víc...


I přes tři vrstvy můžu říct, že mi schnul parádně, na fotkách ale samozřejmě s nadlakem. ;)
Vydržel mi tuším 4 dny, pak se odštípnul a znáte to, když jsem měla čas, šel dolů. :D
V budoucnu ho chci ale zkusit navrstvit přes nějaký jiný lak, v jedné vrstvě je totiž docela průhledný. :)

Když to celé shrnu, můžu naprosto upřímně a s jistotou říct, že jsem absolutně překvapená, nadšená a ani složení mě nezadrželo - domů jsem pořídila dalších 5 exemplářů a nehodlám u nich zůstávat. 
Pokud jste z Prahy, z neuvěřitelné škály barev (pokud budu o značce přemýšlet jako o drogérkové, na OPI samozřejmě nemá) můžete vybírat v obchodě Blackpoint Perfumes v Perlové ulici, tam jsem je tedy kupovala já. 

Kdyby někoho zajímaly další odstíny, není problém, lakovat tyhle broučky je radost (a dokonce jsem si mezi nimi našla i oblíbence!).

Dlouho jsme se neslyšeli, jak se máte? Co v poslední době překvapilo vás?
Přeji hezký den!
---následuje hudební vložka---


6 komentářů:

  1. to je tedy vážně krasavec! takovéto ostíny, měňavce mám vůbec nejradši.. i mě si získal:)

    OdpovědětVymazat
  2. No ten je naprosto úžasnej! A tuším, že mi na něm přitahuje právě ten barevný shimmer - je podobný jako u ChG Flying Dragon, který patří k mým nejoblíbenějším kouskům :) Tohohle fešáka ti závidím (a vůbec ne tiše :D)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, jestli se to cenově vyplatí (když uvážím cenu lahvičky a poštovné), ale jestli chceš, klidně bych ti jeden koupila, až tam znovu pojedu. Vzít jeden navíc není problém. ;) Kdyžtak napiš (což koneckonců můžeš i tak...:D).

      Vymazat
  3. konečně tu jsou tvoje krásné nehtíky zpět! :-) a rovnou s jakým krasavcem. je to nááááádherný kousek, taky jsem se do něj zakoukala! :-) kolik prosím tě cca stojí lahvička?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tady po tom stýskalo, ale bohužel není moc čas a čeká mě pár důležitých věcí, které bych jen nerada zanedbala...

      Nejsem si úplně jistá, jestli 39 nebo 49, ale myslím, že jsem platila 39 Kč. Až tam půjdu znovu, zapíšu si to za uši. :D

      Vymazat
  4. To je vážně nádhera :). Už ho úplně vidím v létě na nožkách :D.

    OdpovědětVymazat