17. června 2013

Maybelline COLORAMA #1: Laky

Jo, jo, jo, já vím, už jste všechno viděly...
Maybelline přišel na trh s novou řadou kosmetiky, zvanou Colorama. Blogerkám bylo zasláno několik odstínů, a tak se s vámi můžu podělit o fotky několika odstínů. I přesto, že jste je zřejmě na několika blozích již viděly, budu ráda, pokud vám i přesto pomohou v rozhodování/vybírání... ;)

A jak se Maybelline o lacích vůbec vyjadřuje?
Popusťte uzdu fantazii se 70 skvělými odstíny laků na nehty Colorama! Je libo temně rudá, zářivě fialová, tyrkysová či něžně růžová? Colorama představuje bohatou paletu plnou matných, pastelových, metalických, třpytivých či dokonce neonových odstínů pro dokonalé a trendy lakování nehtů. Navíc si jistě zamilujete designové balení laků Colorama či unikátní štěteček pro plynulý skluz. Proměňte vaše nehty v perfektní módní doplněk s kolekcí laků Colorama.

...no, tak se na to podíváme.
Všechny fotky jsou foceny bez nadlaku.


Neonově růžový lak s číslem 189 je velmi povedený. Pro krytí viditelné na fotce jsou třeba dvě vrstvy. Schne moc pěkně, nicméně nevytváří efekt plného krytí (což bych ani od drogerijní neonky nečekala). Mně to sice nevadí, ale pokud chcete opravdu vražednou svítivou zvýraznovačku, lakujte jako podklad bílý lak. ;)


Ze zeleného čísla 190 jsem byla nejdřív do slova a do písmene nadšená! Ta barva! ... no jo, jenže jenom v lahvičce. Nehty s ním vypadají jako potřené slizem, což sice v případě rovnoměrného nátěru není tak strášné, ale rozhodně nic oslňujícího. Bílý podklad tedy nutností. ;)
Lakuje se jinak moc příjemně.
Oba neonové laky schnou do tradičního neonkového polomatu.


Sluníčkovou žlutou já ráda! Číslo 749 je povedeným žlutým kouskem, rozhodně pokud hodláte lovit jen ve vodách drogerie. Pleškuje ale stejně - na fotce tři vrstvy, ovšem překvapivě dobře schnul...


Č. 108 mě osobně nenadchlo. I když se s ním moc dobře pracuje, tak pruhuje, a rozhodně bych ho neoznačila za ten typ slušivé zlaté. Tu si doopravdy představuji jinak. 


Zato 67čka je pro mě největším překvapením! Je to ten typ fialové s neonový podtónem a modrým shimmerem. Přesně ten, co bych si nikdy nekoupila. No, světe div se, líbí se mi ze všech nejvíc! Lakuje se pohádkově a je docela slušivý. :)


150ka je nefalšované vintage red želíčko. Dobrá konzistence, Sytá barva, krásně lesklý finiš. Nemám co dodat.

Doporučená prodejní cena klasických laků je 59,90 Kč, za "Neons" laky pak 69,90 Kč.

Můj verdikt? Na drogerii dobré, celkově však docela obyčejné laky. Já bych do dalších odstínů nešla, ale je to jen proto, že místo dvou "kolorám" si koupím raději jednu Chinu Glaze. Asi tak.

Za poskytnutí laků k vyzkoušení děkuji PR L'Oréalu.

9 komentářů:

  1. No ale slušej ti vśechny..až na tu zlatou, ta je podle mě echt ošklivá.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi líbí asi ta 189 :) takové barvy mám na léto nejraději.

    OdpovědětVymazat
  3. Zamilovala jsem se do fialové!! Ale v drogeriích jsem na ně ještě bohužel nenarazila...

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa najviac páči ten divný zelený :-) ale neviem prečo, Maybelline laky mi nikdy neboli extra sympatické... a z týchto nových balení nemám ani jeden. Vždy ma viac zaujme nejaký Max Factor, alebo tie nové od Margaret Astor :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ozaj, koľko si dala z tej 190-tky vrstiev?

      Vymazat
    2. Tři slabé. ;)
      MF ani Astor nemám ani jeden, budu muset příště v drogerii kouknout. ;)

      Vymazat
  5. Snad je to nehty, ale 190 zelená je na mně krásně světle trávová zelená a naprosto dokonale se mnou ladí, žádný sliz jako tady na fotce :) Pěkná je jak v jedné, tak ve dvou vrstvách. Jedna vypadá u mě lépe než dvě a více vrstev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, jsem tedy ráda, že alespoň na někom vypadá dobře, barva je to totiž fakt pěkná! :)

      Vymazat