8. září 2011

E.l.f. Fire Coral (nail polish)


Tenhle příspěvek jsem chtěla sepsat co nejdřív, proto jsem taky hned Fire Coral nalakovala.
Jak víte, UK Elf už neposílá objednávky do ČR, český Elf má většinu laků naprosto vyprodaných a protože se začínají vyrábět laky s novou strukturou, k nám až do prosince zřejmě žádný lak už nedojde a kdo ví, jaké barvy a odstíny nám E.l.f. příští rok představí... 
Proto má tenhle příspěvek asi největší význam pro SK čtenáře, ale rozhodně nezatracujte a čtěte dál. ;)

O kvalitě Elfích výrobků je docela nevyzpytatelné mluvit, protože Elfí výrobky se zpravidla liší kus od kusu, ale protože mám od E.l.f.u několik laků, pokusím se nastínit vlastnosti tohoto odstínu. 

Já měla zrovna štěstí na skvělý obsah lahvičky a špatný štěteček. Ten je totiž nepravidelně střižený a tvrdý, takže některé štětinky vykukují z řady a nedrží basu s ostatními. Proto mi chvíli trvalo chytit ten "lakovací gryf" - a doteď to není úplně ťip ťop...

Každopádně lak jako takový se dobře lakuje, má ideální konzistenci a vydrží neskutečně dlouho. Jen se ošoupávají hrany, ale na druhou stranu jinak vydrží klidně týden bez nějakých jiných změn. Nevím, jestli by vydržel i déle, protože jsem ho déle nosit nevydržela (jsem co se týče laků dost proměnlivá, mám na rukách každou chvíli něco jiného), ale myslím, že týden je naprosto skvělá a dechberoucí doba, na to, že lak stojí 39.-, na SK E.l.f.u 1.73€.

Barva je taková korálová (:D), jako kdyby jste si představili oranžovou, řízlou těmi zvláštně červenými tyčemi v pražském metru, nebo jedoduše červeno-mrkvičkovou
Moc pěkná a svěží barva, hodící se téměř ke všemu. Sluší i opáleným i neopáleným nositelkám (rukám), takže si myslím, že pokud budete mít možnost tenhle lak si objednat, jděte do toho. :)

S odrazem sluníčka

V pokoji
Jak se vám lak líbí? Máte ho, nebo objednáte/chtěli jste objednat? Co říkáte na kvalitu laků E.l.f., popřípadě na celý Elfí sortiment?

1 komentář:

  1. Krásné nehty, wow! Líbí se mi tvar nehtů, lakování i barva laku ;) Těším se na další...

    OdpovědětVymazat