18. listopadu 2011

Essence Vampire's Love - 03 True Love

Víte, ode dneška jsem oficiálně pracující mladistvý. Tudíž pro mě bude v budoucnu (nebojte, jenom do Vánoc) těžší vykoumat vhodný čas na focení... Ale nemějte strach, rozhodně si na to najdu čas a vhodné osvětlení.
Ale abych to příliš nerozpitvávala, dneska přináším další úlovek z nové kolekce Essence - True Love.



Víte, tohle měl být můj "favorit na druhém místě". Prvně jsem z něj byla trochu zklamaná, na druhou stranu ho mám ráda, takže když si to sečtu, odečtu a podrhnu, asi jsem s ním spokojená. 
Chápejte, roztírá se dokonale, děkujeme tomu, kdo přidal k těmhle lakům ty "lepčí" štětečky; schne ucházejícně a do hladka. 


Ale je to děsnej chameleon. Víte, měl bejt vínovej. S kapkou fialový. Ale nalakuju ho a koukám - on je fialovej s kapkou vínový. Pak ho nosím a říkám si - v podstatě je fialovej. Pak se ho chystám odlakovat, je vínovej. 
Vážně. Asi tušil, že půjde z nehtů, tak se snažil zalíbit. :D Ale všichni asi chápeme, že tak to úplně nebude - prostě je proměnlivý na světle. A tak jsem byla (ještě před koupí) dost zmatená. Na blogu jedna byl vínovej, na blogu dva fialovej. Tak abyste neřekli, já fotila tak dlouho, že na fotkách vidíte asi tři stavy. :)




Jinak co se týče vzhledu... něco smyslupnýho a rozumnýho... Podkladová barva - záleží na štěstí, osobních sympatiích (a světle). Shimmer je naprosto dokonale světle růžovo-vínovo-stříbrno-bílej. Skvělej. Pravá True Love.


A v obchodech se prodává nejrychleji ze všech. Soudě podle toho bych řekla, že se lidem líbí. Po důkladném dvoudenním nošení musím říct, že kdyby byly Vlna Lásky a Vlna Odporu, co se týče tohohle laku, šla bych do Lásky, ale necpala bych se až do předních řad. Lidsky? Líbí se mi, ale žádná srdcovka to pro mě není. Každopádně rozhodně originálka, jejíž dupe (alespoň v drogérkových a českých končinách) asi nenaleznete. 


Jsem divná, žejo? :D Na druhou stranu přináším mraky fotek, takže máte možnost vytvořit si vlastní představu, obecně si stojím za tím, že laky upíří kolekce stojí za koupi. Už jenom kvůli originálním odstínům. 


11 komentářů:

  1. Moc povedene fotky! A mas nadherne nehty=) Ja jsem zatim zkousela jen gold old buffy, true love prijde na radu priste...

    OdpovědětVymazat
  2. tak este dnes si nim idem lakovat nechty, teraz mam ten sedy a mas pravdu, originalne odtiene

    OdpovědětVymazat
  3. Zítra jdu na něj, strašně se mi líbil už v obchodě, doma v lahvičce pokulhával, ale na nehtech snad bude fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejen krásné nehty máš, ale úplně dokonale lakuješ, asi tak o deset levelů výš než já... doufám, že se to taky někdy takhle naučím :-) A díky za nálož fotek, hezky se na to kouká :-) Kdyby vypadal tak jako na té poslední fotce, tak je dokonalý! Já si ho teprve dnes koupila a chystám se ho lakovat až někdy za dlouho, takže se nechám překvapit jak mi bude sedět :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný nehty, krásný fotky, krásný lakování, ale lak teda nic moc :D Prostě fialová u mě nemá skoro šanci!

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuji. :)
    Každopádně pravda je, že mě konečná barva laku docela zklamala, až si přijdu divně... :D

    Limett: Jo, mně se právě v obchodě taky strašně líbil! A i na promofotkách...:/

    viennettka: Bože, ty si kecka! :) Lakuješ dokonale, o žádných levelech nemůže být ani řeč, já jsem oproti tobě normální amatér. :) Jo, bohužel - takhle vypadá jenom občas... :D

    Mína: Jojo, to jsme na tom podobně, jakje něco na nehtech fialové, má to u mě mínus. Ale vyjímky potvrzují pravidlo, že...

    OdpovědětVymazat
  7. Musím souhlasit s ostatníma - nádherný nehty :).
    Jinak k laku, mně se ta barva nelíbí..čekala jsem fialovej..i v lahvičce se tak tvářil :D..a on je místo toho vínovej a vcelku tmavej..navíc ho mám na nehtech pár hodin a už je oprýskanej :(..
    Klára

    OdpovědětVymazat
  8. jezis tak krasne lakujes a mas tak krasny nehty! jak to, ze nekdo ma oboji? i to umi, i ma na co to nalaknout:-))??

    tento lak jsem taky zakoupila, uz ho mam na nehtech tyden, moc se mi libi:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Asi jsem ti ještě nepsala, že máš krásné nehty, že? :D Máš opravdu krásné nehty! Doufám, že ti je v nemocnici taky pochválí ;) Lak nemám...Rossmann sídlí bohužel/bohudík daleko. Snad nezachytím nic, protože je to mor s váma všema! O_o

    OdpovědětVymazat
  10. Dneska jsem ho sehnala, nečekaně v druhém Rossmannovi měli všechny a vůbec celá limitka vypadala nepovšimnutě. Přidám se k ostatním - chodím se sem kochat pohledem na tvé nehty:-) A lakování moc nechápu, jak uděláš takhle dokonale. Mně se někdy zadaří, ale co jsem předvedla dneska s rozklepanou rukou, to je hrůza.
    *Kendra*

    OdpovědětVymazat
  11. http://sarahzeter.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat