25. února 2012

China Glaze - Sexy In The City

Po dlouhé době lak, který mi padl do oka vším možným, co se od laku dá čekat. 
Lakovala jsem ho na popud Mínina brazilského laku, doufala jsem, že bude podobný, ale on není. Ve skutečnosti je totiž daleko hezčí a i když mi chvíli trvalo, než jsem si uvědomila, jestli se mi líbí, nebo ne, už vím, že jsem do něj neodvolatelně zamilovaná. A to z několika důvodů.


Název. Vlastně, místo Sexy In The City mu tak nějak soukromě říkám Sex On The Beach. stačí se na něj podívat.

Evokuje ve mně takovou tu průzračnou modrou mořskou vodu se zelenými odlesky od stromů, řas a minerálů, k tomu (o několik odstínů) světloučký shimmer, jako by se třpytil pod náporem slunečních paprsků. 
Občas, převážně v šeru, jde do tyrkysova - jako vodní hladina, když plavete dál, než jste čekali, kolem vás žádné řvoucí děti a funící hlavy.


Klasický Chiňáčký úžší a delší, jemný štěteček v kombinaci s mírně tekutým lakem, krycím ve dvou vrstvách, to je naprosto nebeská kombinace. Vážně. Dlouhou dobu se mi nelakovalo nic tak dobře, jako tenhle lak.


Navíc schne naprosto pohádkově a úžasně se leskne i bez top coatu. Jediné mínus bych viděla v tom, že vzhledem k tomu, že nálepka na dně je bílá, jedná se o lak s pre-B3F složením, což znamená, že není zrovna košér, ale čert to vem, kvůli celé té lásce k němu mu odpustím i ten chemickej smrad. 


Navíc, jakej lak se vám na sluníčku takhle krásně rozzáří?


Hm, co jinak bych vám řekla? Víte, poslední dobou se moje nálada střídá jako na horský dráze, ale to lepšící se počasí ve mně vzbuzuje naději na krásnější zítřky. Ještě vyhodit školu do vzduchu, nebo prasknout školní potrubí (nebo topení) a budu nejšťastnější pesimista na světě. :D 

A víte, děje se toho kolem mě tolik, že ani nevím, čeho si užívat a vážit a co přehlížet. Co brát jako dobré, co jako špatné.

A jako bonus bych potřebovala nějaký kurz sebeovládání, protože se mi nelíbí mít 12 hodin denně chuť někomu vrazit a nemoct svoje plány uskutečnit. To raději budu věřit v mír a v to, že každý čtrvtý člověk je prostě a jednoduše debil a nikdo s tím nic neudělá
Máte to taky tak?

Budu doufat, že se mi co nejdřív povede sestavit moje Winter favourites, protože to plánuju celé měsíce a ještě jsem se k tomu nedokopala. Hoďte po mně něco.

Mimochodem - taky byste se nejradši vrátily do doby, kdy vám bylo třeba dvanáct a trápily vás absolutní blbosti?

Milujte se a množte se, pro dnešek se s vámi loučím.

11 komentářů:

  1. Všimla jsem si, že jak na mě jde jaro, tak nosím na nehtech barvy, které si beru jen párkrát do roka, do téhle tvé modré jsem se teda zamilovala na první pohled! A ještě jedna prosba na závěr, až půjdeš vyhazovat školu do vzduchu, vezmi to i kolem té naší, dík! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je nádherný, ale na mé bledé ručce by vypadal poněkud mrtvolně:-) A kurs sebeovládání bych potřebovala taky, ale asi by mi nepomohl, jsem hold impulsivní typ:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho na cestě. Podle tvých fotek je hezčí, než čekám!

    OdpovědětVymazat
  4. Absolutně chápu tvojí novou lásku. Ta barva je naprosto neodolatelná :)
    Jsem tvůj nový follower:)
    http://janyany.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Such a beautiful colour, is reminds me of the sea :)

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle láček mám taky a miluju ho stejně jako ty. já ho mám spojený díky názvu se seriálem Sex ve městě, kterej miluju úplně stejně. nosila jsem ho vloni v létě a až teď odlakuju Misu - Girl's Night Out, tak ho nejspíš nahodím. :-) Já to mám s lakama většinou tak, že čím víc jsem na dně, tím víc nosím křiklavý barvy a naopak. A vzhledem k tomu, že mám teď na sobě neonovou barvu, tak to mluví za vše :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Och, ten vypadá naprosto dokonale ♥ Jsem nový follower, blogy o nehtech mě baví!

    OdpovědětVymazat
  8. ta barva je úžasná <3 po něm se teda podívám ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni to je ale barvička, jen kdybych jí měla k čemu nosit. A máš vážně krásný typ nehtů, ale to už jsem určitě někdy psala :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tahle barva je skutečně úžasná!! Už si pro ten lak běžím :) Na mém blogu právě probíhá giveaway, takže jestli chceš, můžeš se přidat:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat