16. května 2012

Essence #91 Glamorous Life

Ani netušíte, jak moc bych se ted měla učit. Ale znáte to, žejo, člověk aby se k něčemu donutil...
Takže dneska tu pro vás mám lak koupený... v pondělí? Měla jsem víkend na prd, tak jsem se rozhodla si zlepšit náladu alespoň maličkostí a sáhla po laku, který bych normálně asi nekoupila, ale teď jsem vážně ráda, že ho mám. 
Tenhle odstín jste mohli vidět asi na miliardě blogů, ale znáte mě, musím s něčím přijít jako poslední. :D


Glamorous life je malinové želíčko se spoustou miniaturních šupinek, převážně světle růžových. Na sluníčku jde do červena (celkem dost), jinak je to opravdu červenější malina, co prostě musí zákonitě slušet naprosto všem.


Kryje ve dvou silnějších, nebo třech normálních vrstvách, takže pohoda a supr. Schne taky bezva, konzistenci, štěteček snad není třeba u Essence ani zmiňovat, ne? Mně se s Essence laky pracovalo vždycky moc dobře, drží na mě taky skvěle, barvy taky super, takže já patřím do tábora kopajícího "za Essence laky", ačkoliv by mě za to asi spousta bloggerek hodně rychle zatratilo. Mně dělají moc dobrou službu, tudíž nevidím důvod, proč se k nim obracet zády. ;)


V budoucím editu rozhodně přidám výdrž, momentálně mi vydržel déle, než Spark. :D
Mám ho od pondělí a nemá zatím ošoupané ani špičky, i když zatím celkem zbytečné něco řešit, že?! :)


 A... no, nějak k němu nemám co říct. Fotky hovoří za všechno. Navíc mám nějakou podivnou náladu, vůbec jsem si nemohla vybrat, takže tady máte vážně velkou nálož. 


A aby jste neřekli, že jinak nic ani nežbleptnu, nebojte se, poslední dobou mám nějakou špatnou náladu, ale kupodivu se mi dost věcí daří, takže se pořád odměňuju. Zítra plánuju kosmetické nákupy (nicméně doufám, že si po dlouhé dlouhé době koupím taky něco hezkého na sebe), takže budu cupitat po Praze s úsměvem na rtech, navíc jsem si objednala pár kousků do lakové sbírky, takže rozhodně postupně doplňuji zásoby. Jako by toho nebylo málo. Už teď nevím, co lakovat dřív. :D
Držím všechny čtyři palce všem, co neví, co dělat (a učit se) dřív, dnešní hektická doba je svině. Jak jistě všichni víte, některým se z té práce vaří hlava natolik, že neví, jestli nesou v ruce dvě lahve vína, nebo 7 melounů. :D 
No jo, no, některým je těžký život prostě jako předurčený. ;D

14 komentářů:

  1. Ako hovoríš, tento lak je naozaj na mnohých blogoch, ale napriek tomu ma stále baví sa na ňho pozerať :) Ty máš aj veľmi podarené fotky, je fakt krásny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, na nehtech vypadá fakt moc hezky. Už jsem po něm koukala, je taaak moc malinový :). Asi si ho koupím, navnadila jsi mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy mě nepřestane bavit se dívat na tak dokonalé nehty a lakování! :-* A poslední ho zveřejním já, sice ho mám, abych náhodou o něco nepřišla, ale lakovat ho ještě dlouho neplánuju.
    Přeju ať se náladě daří lépe!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná barvička, taky jsem po něm pokukovala. Perfektní nalakování *aaaach*

    OdpovědětVymazat
  5. I really love this polish, and it looks so good on you :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se tenhle lak moc nelíbí protože nejsem na červený laky moc, mám jen jeden :D. Já vím jsem divná, ale na tenhle článek jsem musela kliknout, protože vždycky achám a ochám nad tvarem Tvých nehtů a na to, jak krásně lakuješ. Patříš spolu s Borůvkou, Labradoorou a Péťou mezi ty nej pro mě alespoň :)

    OdpovědětVymazat
  7. A mně třeba vůbec nezaujal, nevím proč...a to je fakt, že je všude...stejně se mi moc nezamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle se mi hodně líbí! A tvoje dokonalé fotky i nalakování ho pozvedly ještě víc!

    OdpovědětVymazat
  9. Já si prostě nemůžu pomoct, tenhle lak je naprosto úžasný :) A ty máš dokonalé nehty!!!

    OdpovědětVymazat
  10. S učením to mám úplně stejně :) A lak je nádherný! :) A tvoje nehty dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  11. ach jooo, můžu ti ty tvoje úžasný nehty aspoň závidět, prosím? :-) poslední s tímhle lakem určitě nebudeš, taky ho mám a vůbec nevím kdy se na něj dostane. a k učení, už ani ne za tři týdny státnicuju a ještě sem se nezačla učit :-(((

    OdpovědětVymazat
  12. tak tenhle u mě čeká ve frontě :D už ho mám dlouho, jenomže jsem se k němu ještě nedostala, zatím jsem neměla náladu na třpytkatou červenou. Ale třeba to u mě vypadalo tak, že jsem si nalakovala Ess Passion for Fashion, ale po hodině jsem si řekla, že se mi to nelíbí, tak šel dolů :D ale musím říct, že na to, že je PfF nový odstín, se lakoval dost příšerně

    OdpovědětVymazat
  13. Koukám, že nejsem jediná, která už ho má několik měsíců ve své "lakovací" krabici, ale ještě se na něj nedostalo, ač se mi teda neskutečně moc líbí... A obdivuju tvé úžasně čistě nalakované nehty :)

    OdpovědětVymazat
  14. Všem moc děkuji za pochvaly, ani nevíte, jakou mi děláte radost, jsem ráda, že sem rády chodíte a ještě vás nenudím. :)
    Ale donutily jste mě červenat se, to mi nedělejte, nezasloužím si to! :D

    OdpovědětVymazat