13. ledna 2013

Color Club - With Abandon

Opožděně chci všem hned na začátku popřát šťastný nový rok (protože jinak bych na to asi zapomněla), i když opožděně. To víte, hned po prázdninách na mě spadla škola a jsem teď ráda, když přijdu domů, mechanicky se převléknu, najím a sednu k učebnicím - a to jen proto, abych druhý den celý postup přesně zopakovala. No jo, a když pak mám o víkendu možnost se prospat, jako na potvoru vstávám v šest. :D

Dneska vám tedy představím lak, který se mnou celý týden absolvoval, ačkoli fotky jsou už starší. 


With Abandon je lak, který u mě nemá duplikát. Je z nějaké pozdimní CC kolekce a musím říct, že se mi překvapivě moc dobře nosil.

Černo-hnědý krémový základ má v sobě totiž hnědo-zeleno-olivovo-zlato-cihlový shimmer a sem tam nějaký drobný flakie.


Lakuje se naprosto bezvadně (ostatně to skoro všechny CC), ale potřeboval tři vrstvy, zpočátku byl takový poloprůhledný. Schnul tedy o fous déle, ale nakonec jsem ho stejně přetřela ještě top coatem, takže mě to nijak nerušilo.


Myslím, že usím rozhodně zmínit bezva výdrž. Přelakovávala jsem ho až po šesti dnech, hned po odštípnutí kousku ze špičky (protože černá je dost ošemetná a z bezvadně upravených rukou se snadno stanou ušmudlané). S černými tedy opatrně (ale rozhodně není důvod  se jich bát)!


Ačkoliv fotky a detaily vypadají bezvadně, musím WA přiznat, že po pár dnech se z něj to kouzlo vytratilo a vyhlížel už prostě jenom černě... Nic, co bych nečekala. Rozhodně je ale škoda, že jsem ho ani jednou neviděla na sluníčku, všechny ty částečky, co v něm plavou, musejí být na sluníčku bombastické!

Pokud by vás WA okouzlil, seženete ho na Šmínkách - a to tady
 S těmito fotkami se s vámi pro dnešek loučím a slibuji, že si hned teď (ještě před obědem) najdu čas a nějaké články na příští týden přednastavím, abych vás tu tolik nezanedbávala! ;)


Ještě jednou moc děkuji všem za ohlas u minulé stromečkové manikůry! Ačkoliv jsem se v ní necítila, vám se líbila, a tak doufám, že třeba na něco podobného u vás během příštích Vánoc narazím! 

Užijte si neděli!

P.S.: Mimochodem, pokud jsem se vám někomu neozvala na e-mail, prosím, bombardujte mě upozorněními a zprávami, můj seznam účet poslední dobou dost stávkuje a posílá a propouští jenom to, co sám uzná za vhodné, takže se za jakékoliv nepříjemnosti omlouvám. 
V nejbližší době se pokusím tomuhle blogu založit vlastní účet, ať v tom všichni máme pořádek. ;)

8 komentářů:

  1. líbí !!

    tyhle barvy.... mám pro to slabost:-), jsou podle mě stále jestě takové neotřelé, přitom elegantní - supr:-)

    OdpovědětVymazat
  2. a ty máš ty nehty taky krásné. prostě přesně takové bych chtěla. a taky bych chtěla umět tak krásně lakovat. no a jen tak mimochodem bych chtěla i ten lak... což je asi to jediné, co se mi může splnit!

    OdpovědětVymazat
  3. @Pájí, já vím. ;) Budeš ho chtít půjčit? :)

    @trb: Jsem si jistá, že do jisté míry se ti můžou splnit i ta další přání, nicméně pokud by byl WA začátek... ;) Je fakt pěkný, projdi si i nějaké swatche na Googlu, narazila jsem i na fotku s bleskem a jsem si jistá, že už jenom kvůli tomu ho ještě několikrát nalakuju. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já bych prosím měla zájem:-)!
      teď mám akorát na nehtech ten od Kiko a ten je taky boží:P

      Vymazat
    2. Jo? Tak to jsem ráda, já ho teda sice měla na nehtech jednou a to asi na dvě hodiny, ale minimálně v lahvičce je božskej. :)
      Ok, až se domluvíme, tak ti ho vezmu. ;-)

      Vymazat
  4. já shimmerové laky rozhodně můžu! a tento je obzvláště krásný:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně tmavě nalakované nehty připadají hrozně roztomilé, tenhle bych milovala už jen za tu výdrž :).

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda na ty tmavý laky nejsem, ale tenhle, to je teda krasavec. Dokonce si ho na sobě i dokážu představit a to už je co říct.
    Jinak co se týče toho učení, tak jsme na tom, bohužel, stejně. Ale i tak přeju o zkouškovém mnoho zdaru a štěstí :)

    OdpovědětVymazat