24. září 2011

NYC #238 MoMa

Ještě než přejdu k věci - jak je možné, že komenutujete jen lakové posty? :D Člověku to trochu napovídá, zda má vůbec začínat s věcmi, které mimo laků plánoval...


Každopádně - dnes tu pro vás mám lak od NYC s názvem MoMa. Už jsem psala, že tyhle New York C. laky mají názvy podle slavných budou a míst v NY. 
Přehlédněme fakt, že mají v názvu chybu... a představíme si New Yorské Muzeum moderního umění (Museum of Modern Arts - MoMA).

Nutno říci, že podobnost s lakem naprosto nulová, čekala bych něco chladného, nebo naopak nějakou barvičku, která se jen tak nevidí... 

No, nebudu laku křivdit, nutno říci že neobyčejný trochu je, ale nic extra. 
Lakovala jsem ho před 14 dny, kdy jsem si řekla, že mám náladu na něco růžového (rozuměj, nemám růžovou ráda, tohle je jediný růžový lak, který vlastním), a tak jsem nalakovala MoMu, poctivě ji nafotila a pak si jednu ruku v kuchyni úplně zničila (samozřejmě omylem), takže se potvrdil fakt, že já a růžová nejdeme dohromady...

Každopádně. Jedná se o růžový lak s kapkou fialové, bez třpytek, shimmeru a podobných věcí... čistý krémík. Toť vše k barvě.

Konzistence je stejná jako u Manhattanu, možná o něco řidší, ale vzhledem k tomu, že štěteček je skvělý, lakuje se bezvadně. :)
Na fotkách jsou dvě vrstvy s nadlakem. :)

Laky jsou jediná věc, které od NYC občas neodolám, i když výběr barev není v našich končinách nic moc...
Takže neváhejte a pro jeden si doběhněte, musím říct, že za tu cenu jsou dokonalé...

Užívejte víkend a pořádně odpočívejte! A ti, kteří jsou nachcípaní - jako já (nějakej bacil Hnusák mi sedl na hlasivky, jen čekám, kdy zvuk vyplivnu naposled), nepodceňujte sílu horkých čajů a vypoťte se. A pokud si (opět, jako já) chcete užít alespoň zbytek slunečného počasí, vemte si s sebou alespoň termosku s něčím teplým. A pořádně se oblečte! :)

6 komentářů:

  1. z tych komentarov si nic nerob, ludia velmi malo komentuju v porovnani s tym kolko si ich clanok precita

    OdpovědětVymazat
  2. ty brdo to som nevedela, ze Nyc laky maju nazvy podla miest v NYC, novinka pre mna, a mas ich krasne nalakovane, a celkom prijemna farba:)+ suhlasim s bellatrix:)

    OdpovědětVymazat
  3. já komentuji vždy vše :)
    a ten lak se mi moc líbí, máš dokonalé nehty

    OdpovědětVymazat
  4. wow o tom som nevedela - skvely post!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ta barva je nádherná!

    zvu tě na giveaway: http://myamericandr3am.blogspot.com/2011/09/clubcouture-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi pekná farba :) Nechápem, ako si všetci lakujete tie nechty tak pekne. Ja mám vždy "zapatlané" celé prsty a nejde to dole :D

    OdpovědětVymazat