20. září 2011

Sephora (nail polish) - #57 My First Lip Kiss + DOTAZ


Dneska jsem tu s dalším lakovým postem, tentokrát červená. Konkrétně tenhle lak jsem měla minulý týden a doteď jsem z něj nadšená.

Mel širší a kratší štěteček, takže lak dobře rozetřel a dobře se dělaly obloučky, konzistence laku je taková akorát - ani řídká, ani hustá, takže taky fajn. :D

Je to taková klasická červená, ale má v sobě růžový shimmer. V lahvičce není tolik výrazný, ale na nehtech je znát hodně... To je asi tak celé. Žádné změny odstínů. Prostě červená. Shimmer. Červená jahoda se shimmerem.


Schne dost rychle a relativně dlouho vydrží...

Co mi ale docela vadilo, je vysoké hrdlo. To je prakticky až do 3/4 víčka, takže když jsem ho prvně otvírala, málem jsem ho převrhla, stejnak i při lakování. 

Kažodopádně jinak prakticky žádné výhrady nemám, byla jsem s ním spokojená. Rozhodně zkusím i další Sephorácké laky, dřív jsem si nemyslela, že by byly bůhvíjak dobré, ale jak říkám - byla jsem překvapená. :)

Na fotkách jsou nalakované dvě vrstvy bez nadlaku



A teď věc číslo 2. Vězte, že se jedná pouze o takovou vsuvku a s lakem výše zmiňovaným to nemá vůbec nic společného, ale rozumějte, postěžovat si někde musím...
Nesnáším Českou poštu. Vážně. Mají ve všem děsný bordel...
Dneska jsem se vydala na poštu pro dva balíčky. Jeden mi na balících v pohodě vydali, protože tam ležel už skoro čtrnáct dní a obsahoval dárek pro mojí kamarádku. Tenhle týden má narozky, takže jsem to tam už déle nemohla nechat čekat. Ten druhý tam dorazil teprve dnes a na balících mi ho odmítli vydat, že prý mám jít vedle na přepážku (rozuměj na normální poštu do listovních zásilek). Tak jsem mírně naštvaná šla. Stačil mi pohled na už mě všichni iritovali. Na dvou přepážkách, kde mi mohli balíček vydat, byla snad kilometrová fronta. 
Ale přece když už na té poště jsem a mám u sebe peníze za zaplacení dobírky, nenechám to tam, že... Tak jsem čekala. Patnáct minut, dvacet minut, půl hodiny. Pak jsem přišla na řadu. Byl mi odebrán lístek a čtvrt hodiny jsem za přepážkou čekala, až paní pošťačka můj balíček najde, radila se asi se dvěma dalšími, že prý není v databázi a kdesi cosi. Pán za mnou mě i paní tituloval docela nevybíravými výrazy, já se v duchu přidala, ale poznámky o své osobě jsem taktně vynechala. Pak se vrátila i s balíčkem a znáte to - zaplatíte, podepíšete. Přichází fáze předání. Balíček o váze přes čtvrt kila, o rozměrech asi 30×20 centimetrů, naplněný věcmi. A ona se ho snaží všemožně ohnout a procpat tou úzkou dírou ve skle. Vřelo to ve mně. Nechtěla mi balíček předat postranními dveřmi, takže jsem tahala na druhou stranu, ohnula tím celý balík a modlila se, abych co nejrychleji vypadla. 
No, vážně děs. Omlouvám se za tak dlouhý článek, ale vážně. Jsem po tátovi výbušná osoba, ale jako tohle by bylo moc snad na každého...:/

Ale každopádně mám dotaz - chcete poreferovat o obsahu balíčku? A co že to v něm je? No, hádejte, který český eshop v pátek naskladňoval...? :D
O tom, jestli o obsahu balíčku napíšu, rozhodnete asi vy, protože vím, že je toho teď všude plno, takže mě samozřejmě zajímá váš názor... Ale počítejte s tím, že by se to tu objevilo až příští týden, do té doby budu publikovat jen přiedpřipravené články, nemám foťák a tenhle týden mám k vždycky k večernímu trochu napilno...
A nakonec jedna fotka, kterou si prostě nemůžu nechat jenom pro sebe. Omlouvám se, foceno mobilem. :)
Naše Jessie i s balíkem. <3 No není rozkošná?
Přišla se podívat, co že jsem to vlastně z té pošty donesla...:D

5 komentářů:

  1. Nádherná barvička, teď mám na nehtech taky takovou červenou, ale bez shimmeru, čistě krém :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vivi je moc zvědavá, co bylo v balíčku!!!! Určitě o tom napiš ;-).
    A ten lak je nádherný, vypadá luxusně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva se mi líbí, mám ráda skoro všechny odstíny červené na nehtech. :)

    waste-another-day.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Lak je krásný! Máš tak úžasné nehty, aaach...
    V balíčku je elf a ten já moc nemusím, ale poreferuj ;o) To já zase jako kouknu ráda :D

    OdpovědětVymazat
  5. To by mě zajímalo, kde se jako toulá ten můj balík :-/ ale rozhodně chci vědět, co v tom tvém bylo a co na to říkáš :)

    OdpovědětVymazat