30. října 2011

Essence Multi Dimension #30 Late At Night

Vzhledem k tomu, že mi bylo líto zakončit týden bez postu, rozhodla jsem se ráno, že ty svoje kraťásky nafotím, koneckonců - zas tak špatně se v nich necítím... :) A navíc to na vybraných fotkách není tolik vidět...
Lakovala jsem ale lak, který už bohužel nikdo neseženete. Je tomu rok, co se přestal prodávat. A je to proklatá škoda. Tahle Late At Night je totiž to nejhezčí, co jsem kdy na nehtech měla, i když to tak z fotek asi nevypadá. Mám pro něj slabost.


Je to krvavě rudé položelíčko s kapkou cherry, krycí ve dvou silnějších vrstvách. schne rychle a to já můžu. Nevím, jak je na tom s leskem, protože jsem po nalakování a uschnutí usnula a obtiskla si (nepatrně, ale zmatnilo to) na všechno polštář, tudíž musel přijít na řadu i top coat a minulé lakování už si jaksi nepamatuju, mám moc krátkou paměť. :) Lakuje se ale sám o sobě báječně. 

Mám ho strašně ráda, je mi sympatičtější, než všechny ty světle červené (kt. se často vydávají za krvavé, no, já mám krev asi tmavou, nebo co, ale já bych řekla, že Late At Night je krvavka...) a přijde mi mnohem víc chick, navíc ji strašně ráda nosím ve všech obdobích a je jedno k čemu a na jaké příležitosti.
Prostě je to moje srdcovka, nedala bych ho z ruky a snažím se ho šetřit, aby mi vydržel co nejdéle, což je trochu šílená představa... :)


Sice si nejsem jistá, jak dlouho vydrží konkrétně tenhle lak, ale Multi Dimension laky toho obecně vydrží hodně, takže doufám, že alespoň do středy ho na sobě strpím, protože do té doby nebude čas ho znovu přelakovat... :D




No a teď když na to koukám, nejsem si moc jistá, jestli jsem v pořádku, ale jinak k tomuhle laku nemám slov... <33

Takže trochu mimo - kdo ještě nezkouknul minulý článek, učiňte tak, prosím, vaše názory mě moc zajímají... Tudíž také moc děkuji všem, kteří se vyjádřili. :)
A obecně moc děkuji vám všem za to, že mě čtete a sledujete. Děláte mi strašně velkou radost... ;)*

Co říkáte vy na mojí srdcovku? Jaký lak je nejblíže k srdíčku vám? A co obecně byste mi rádi sdělili? :)

7 komentářů:

  1. Jooo, tak taková barva by u mě taky našla místečko. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásny, veľká škoda že ho už nedostať...

    giveaway whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tohle je vážně paráda! Nechápu, proč už ho neprodávají, musí ji mít totiž každý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný a celkově máš moc hezké nehty! Ty tak mít:(

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný a musím říct, že máš vždycky krásně nalakováno ;)

    OdpovědětVymazat