15. října 2011

Essence Multi Dimension #62 Must-Have

Ještě na začátku postu musím říct, že Multi Dimension řada se z Essence stojanu vyprodává, tudíž pokud se vám tento lak bude líbit, neotálejte, mohlo by se stát, že na vás už nevyzbyde...



A proč by se vám měl líbit? No, hned na začátku nutno poznamenat, že se úžasně lakuje, schne přímo úžasnou rychlostí a kryje ve dvou vrstvách.

Je to tmavě šedý lak se stříbrno-modro-šedým shimmerem, který jde nejlépe vidět na přímém světle, v určitých světelných podmínkách jde i do černa, na to pozor. V takových chvílích mi připadal jako asfaltová silnice. 

Výdrž je taková... no, je mi líto, že to musím říct, ale tenhle lak toho moc nevydrží. Nafotila jsem ho po dni nošení (za to se omlouvám, ale v den, kdy jsem ho lakovala, bylo nehorázně hnusně a zataženo...) a už je jetý, je to vidět hlavně na konečcích... To mě mrzelo, šel dolů, ale reputaci si vylepšuje odstavcem výše. :)

A věc druhá, proč si ho koupit? Pravděpodobně je to témeř dokonalý dupe Chanelu Black Pearl z jarní kolekce. Rozumějte, Chanel jsem naživo nikdy ani neviděla, ale podle fotek tak soudím, pokud ho chcete vidět nalakovaný, vyGooglujte si ho, prosím.:) Možná bych řekla, že jemný (ale viditelný) shimmer v EMD laku je výraznější a sytější, ale pro ty, kteří si Chanel lak nemají možnost pořídit, je to skvělá náhrada. :)
foto z lipglossismylife.com
Pokud jste nezaznamenali shimmer v mojí fotce, zvětšte si ji, je opravdu vidět a to ho dělá tolik unikátním. Alespoň pro mě. :)



Řekla bych, že takhle tmavé laky vypadají lépe spíš na kratších nehtech, než mám na fotkách já, ale prostě jsem mu neodolala. :)
Co vy? Jak se líbí vám?
Mimochodem - omlouvám se znovu za suchou kůži. opravdu se snažím polepšit. :D

5 komentářů:

  1. Tak jsem si zvětšila fotku kvůli shimmeru a je tam :D Jinak hezká barva a máš ho moc pěkně nalakovaný :)

    OdpovědětVymazat
  2. I love this polish, very beautiful, got it last winter and wore plenty of times by now

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych řekla, že ti to nepíšu dost často....ale líbí se mi tvé nehty! Lak je moooc pěkný, tmavé mám ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten sem si taky pořídila..! Ještě sem ho nezkoušela, ale úplně si mě navnadila! ;)

    OdpovědětVymazat