2. října 2011

My favourites 09/2011

My favourites je rubrika, kterou dělá spoustu bloggerek a já jsem se již dávno rozhodla pustit se do ní taky. Budu vás vždy na konci měsíce seznamovat s produkty, které jsem buďto hodně používala, nebo si je opravdu hodně oblíbila, v nejlepším případě budou jednotlivé produkty mít vlastnosti obojího.
Jenomže nějak mi uniklo, že už jaksi není září, ale říjen... Šíleně to utíká...  Takže jsem se rozhodla to napravit ještě dnes. 

A než s čímkoliv začnu, chtěla bych vás upozornit na anketu v pravé liště s dotazem "Co byste řekli na to, kdybych fotila laky (dekorativní kosmetiku obecně), které již nejsou dostupné (limitky, zrušené barvy, etc.)?" váš názor by mě moc zajímal, takže prosím, hlasujte. Anketu budu protahovat do té doby, než bude opravdu jasné, k čemu byste se přiklonili nejraději. :)
pozn.: To měkké i je tam schválně, protože některé blogy mohou číst i muži a i když jsem se s tím tady zatím nesetkala, beru to globálně. :)


První věcí, kterou zřejmě už všichni znáte, nebo jste o ní slyšeli, je dámský parfém Moschino - I Love Love. Mám ho již od půlky července a používám ho denně, je úžasný! Voní po citrusech, černém rybízu, ve vůni je jistě i kapka skořice a jiných voňavoučkých přísad, ale citrusy jsou opravdu cítit nejvíce. Výdrž je úžasná, vydrží celý den. Flakónek je sice krapet infantilní a zvláštní, ale celkem se mi i líbí -  právě tím, jak je jedinečný. Pokud se vám podobné vůně líbí, jděte do něj, normálně stál necelé dva tisíce, asi kolem 1500.-, teď ho ale mají hodně v akcích, jak jsem tak koukala, seženete ho i za 700.-, tak jenom doufám, že ta cena třeba spadla dlouhodobě! :D

Další věcí, o které se vám tady ale moc nerozepíši, je Bronzing powder (verze pro blondýnky a světlou pleť) od Essence. Chtěla jsem mu věnovat i samostatný post, ale protože se jeho prodej už zrušil, záleží na výsledcích ankety. ;) Já osobně ho používám (sice ne denně, ale když jdu někam jinam, než do školy, dávám si ho vždy) jako rozjasňovač - na lícní kosti, spánky a pod obočí. Ale protože je to pudr, dá se používat i na celý obličej, protože shimmer není zas tolik výrazný. :)

Na matující top coat od Essence čekejte samostatný příspěvek. V této podobě se sice už neprodává, ale Essence ho teď vyrábí v jiném kabátku, takže v podstatě si ho stále můžete koupit. Poslední dobou jsem mu dost propadla a přelakovávám jím laky, které nosím, když mě přestanou bavit, protože ten matující finiš jim (ve většině případů) dodá šmrnc. :) A navíc mi hodně lidí matné laky chválí, možná proto, že je to pro "nelakující" okolí tak trochu nezvyk. ;) 

Pak tu mám i miniaturku Sun Ozon opalovacího krému s faktorem PF 6. Jo, ten sice denně nepoužívám, většinou jenom o víkendech, nebo když jsem někde s přítelem a obecně venku nenalíčená. Mažu si ho ale jenom na víčka, protože když je sluníčko a nijak je nechráním, většinou se mi hnusně spálí... Je to miniaturka, takže ho v klidu můžu nosit v kabelce. Koupíte ho v Rossmanovi a tuším, že za 30 Kč. Normálně bych ho sem asi necpala, ale v září a na konci srpna bylo dost slunečných dní a bez tohohle fešáka by mě bolelo mrkat... :D

A nakonec Eukalyptový balzám při nachlazení. Posledních asi 14 dní mě trápí hnusné nachlazení, tuberácký kašel a neuvěřitelná rýma. Tenhle balzám si mažu na noc - na hrudník a pod nos. Úžasně se s ním dýchá -> spí, takže za mě velké plus, nedokážu si teď spánek bez něj představit... Tenhle balzám má osvědčení CPK, je tedy přírodní a docela drahý, stojí necelých 300.-, ale pokud najdete někde něco podobného, doporučuji. :) Je hodně tuhý - jako balzám na rty - takže hodně vydrží. Navíc to není vtíravá mentolová vůně a do rána se vytratí, takže máte jistotu, že když ráno nezaplujete do sprchy, nebudete celý den vonět jako mentoska. :) Nebo si teda nikdo nestěžoval, takže to na druhou stranu nemůžu říct 100%. :D

Takže záříjoví oblíbenci jsou oficiálně za námi. Jak tak na to koukám, nějak jsem se rozepsala, i když těch věcí není moc... No, snad nevadí a třeba se vám něco zalíbilo. :)
Nezapomeňte hlasovat v anketě a užívejte zbylých pár hodin víkendu, doufám, že jste si ho užili tak, jako já. :) 
Příští post určitě čekejte lakovací, dlouho se tu žádný neobjevil. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat