26. října 2011

Rimmel #362 Barely There

Omlouvám se za dlouhou nečinnost, měla jsem napilno. :)
Dneska jsem tu s lakem Rimmel s názvem Barely There.


Název tohohle drobečka mě trochu znepokojuje. Jak jako "skoro tam/sotva tam"? Jakože sotva tam mezi nude barvičkami, nebo skoro tam mezi shimmery, nebo skoro tam mezi sheer laky? Netuším, ale pravdou je, že na hraně tohohle všeho tenhle lak je. 

Říct o tomhle laku, že je nude, by byl hřích. Je to totiž světlounká meruňka s kapičkou tělovky
Říct o něm, že je sheer, zasloužila bych přes pusu, protože není, obsahuje totiž malinkaté stříbrné šupinky, kterým se ale nedá říct ani shimmer, ale ani glitter. Prostě šupinky.
A sheer? V jedné a dvou vrstvách tak trochu nešikovně rozhodně. Lakovala jsem tři a sem tam konečky stále prosvítaly, niméně ve třech vrstvách kryje, takže ve finále to ani sheer není...

Což znamená, že nevím, co si o něm mám myslet. Nikam si ho asi nezaškatulkuju.


Každopádně schnul rychle, aplikoval se dobře, protože tahle lahvinka také patří mezi tzv. mistake free obří štětečky, o kterých jsem se zmiňovala tuhle u kolegy.
Neschne ale do lesku, je trochu matnější, takže jsem přes něj ještě lakovala top coat. 

Takže názor o tomhle laku si musíte udělat sami. Já jsem se v něm cítila dobře a vydržel na mě čtyři dny. Kdyby mi nevadily ošoupané konečky, vydržel by déle. 

Koho by zajímala cena, stojí rovnou stovku, což je naprosto supr a řekla bych, že cena odpovídá kvalitě a množství (12 ml). Navíc bych řekla, že v této řadě jsou k dispozici moc pěkné barvičky. :)


V lahvičce jsou šupinky viditelné dost, top coat je na nehtu docela tlumí...
Pro dnešek všechno, užívejte prázdniny/volna/pracovní dny. (Nehodící se škrtněte.)

2 komentáře:

  1. Líbí se mi moc,... a to jsem si myslela, že tuhle barvu ne-e... a ono asi i jo-o :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný! Myslím, že jdu do něj!:)

    OdpovědětVymazat