28. prosince 2011

H&M Spending Cash With Carl

Tak - jak jste si užili Vánoce?
Já dokonale. Splnila se mi všechna přání, svátky jsem strávila v pohodě a klidu, takže jsem šťastná a nejštastnější... :) Tudíž mě rovnou zajímají vaše Vánoce. :)
Jen jediné tu rozhodně nečekejte - fotky dárků. Za a) jsem líná to fotit a za b) takové články nemám moc ráda, navíc jich je teď všude plno. Beztak se vám určitě občas o něčem zmíním. :D Například teď vám přspěvek píšu z nového miláššška. <3

Ale dost už. Dlouho se tu neobjevil nějaký ten kloudný nehet, tak vám přináším můj neoblíbenější lak této zimy. (Spolu s písničkou, kterou momentálně přímo miluju a nejde se tu nepodělit.) 

Noisettes - Sister Rosette (2011 version)

Nikdy bych nevěřila, že v H&M se dá narazit na tak dokonalý lak jako je Spending Cash With Carl.

Je to královská modrá (trochu do navy) se světlým shimmerem a celkově je děsně nefotogenický, protože ani na jedné z fotek se mi nelíbí tolik, jako na nehtech, foták hodně vytahuje tu světlou, ale jak jsem koukala na netu, děje se to tak všem.


Ve dvou vrstvách kryje naprosto dokonale, schne děsně rychle, než nalakuju druhou ruku, první je suchá, u druhé vrstvy je to sice o něco déle, ale pořád to vyjde na kratší dobu než první vrstva většiny laků. 

A výdrž? Věc tři (po barvě a aplikaci), proč ho miluju. Na fotkách ho vidíte v akci čtvrtým dnem (to se rovnou omlouvám za ty odrosty, ale zas tak strašné nejsou). A porušení nulové - žádné ošoupané hrany, oloupaná místa aj. Dokonalost sama.


A aby toho nebylo už tak málo, tenhle lak je dupe pro Essie - Aruba Blue. Rozumějte, nemám ho, takové věci si Googlím, ale porovnejte sami (slečně na fotkách ten světlý shimmer hodně vylezl, ale nemějte strach, to mně na některých (neuveřejněných) fotkách taky). 


Takže i když se vám na fotkách může zdát, že je každá jiná, v reálu věřte těm nejtmavším fotkám, normálně je lak totiž tmavý. A světlo z něj tahá světlejší část osobnosti.
Vždycky jsem si myslela, že mi modré laky nesluší, resp. spíš jsem neěla odvahu je zkoušet. Ale Spending Cash With Carl (což mi mimochodem evokuje zubaře Carla z Glee <3) mě naučil modrou milovat.


Už chápete, proč ho prostě miluju?
A co písnička, líbila?
Vadilo by vám/chtete do příspěvků mojí momentální TOP písničku hodit? Nebo je vám to jedno?

Prácovní povinnosti mi sicee už skončily (třikrát hurá), ale příštích 14 dní máme zkouškové, tak držte palce, protože to moc optimisticky nevidím... :/ :(

12 komentářů:

  1. je to krásná barva♥

    her-guess.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná barva a h&m laky nejsou špatné...jen přemýšlím jestli přece jenom už podobnou barvičku nemám...:D Jinak opět krásně nalakováno ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jezuskote božíšku můj ten je ale krásňoučký. asi si ho budu muset koupit, až půjdu příště do hm

    OdpovědětVymazat
  4. já teda jenom zírám. jak je možný, že jsem ještě na tvým blogu nikdy nebyla, když je tak super!? Odkaz dávám mezi svoje oblíbené a ode dneška tu chodím pravidelně! :-)
    lak je naprosto nádhernej! já jsem na modrou úchyl, je to moje nejoblíbenější barva a pro tenhle lak se taky určitě stavím, až budu poblíž HM.
    a poslední část mého komentáře. projížděla jsem starší příspěvky a v jednom máš vyfocenou knížku od Jeffa Lindsaye - Dexter. Já miluju jeho seriálovou podobu,u konce šesté řady sem zas jenom čuměla s otevřenou pusou. Vím že je knížkama jenom inspirován, ale uvažuju o nich už delší dobu, a nějak pořád váhám,proto se chci zeptat: Máš je už přečtené, stojí za koupení?

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska jsem byla v Českých Budějovicích v HM a neměli ho :-(

    OdpovědětVymazat
  6. No ale ten lak! je krásny! vždy som pozerala na laky z hm kritickým okom, ze urcite nic nevydrzia..no tak toto ma prekvapilo, musim im dat teda sancu :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  7. uzasny modra wow!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Nj, modrá! Lak je teda krásný a ty nehty...chjo <3

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasný blog:) Zbožňuju posty s písničkami:)
    Sleduji Tě na 100%:)

    OdpovědětVymazat
  10. Takovou krásnou modrou jsem si představovala i od mého laku Catrice, ale bohužel jsem sáhla po moc tmavém odstínu. Tohle je fakt dokonalý, když ho uvidím, tak hned kupuju!

    OdpovědětVymazat