31. července 2012

Orly - It's Up To Blue

To je tak, když mi milá viennettka půjčila několik exemplářů Orly. Laky této značky mi pod rukama procházejí poprvé a musím říct, že napsat, že jsem nadšená, je málo. Rozhodně hodlám pořídit i vlastní exempláře.
Jako první jsem lakovala It's Up To Blue a naprosto chápu jeho oblíbenost mezi nositelkami, stejně jako neoblíbenost mezi blogerkami-fotografkami. Jeho pravá podoba totiž nejde zachytit ani na jedné fotografii (a věřte mi, pořídila jsem jich asi 200), takže se budete muset mimo nesouhlasných fotek spokojit také s mým chabým popisem. Jedna totiž odpovidá na mém notebooku jenom v jednom úhlu naklonění, jinak je moc zelený, všechny ostatní fotky prozměnu zelenou sežraly úplně a jsou jenom fešně modré.


Je to totiž mořská modř s velmi výraznými tyrkysovými podtóny, které ale na normálním světle většinou převažují, na fotkách je prostě a jenom modrý (ale i takový by byl pěkný). Odstíny modrotyrkysové se na světle po stupíncích mění, nehty tak připomínají šupinky z ocasů mořských panen a ať chci, nebo ne, okamžitě si vybavím modře tyrkysové stíny, oblíbené a vídané cca před deseti lety na polovině dospělé populace. A ačkoliv to nejsou zrovna -vzrušující- vzpomínky, tenhle lak jsem hrdě nosila týden (bez TC) a na jeho konci mě čekaly pouze ošoupané špičky.


Lakoval se naprosto skvěle, nosila jsem ho ve třech ultratenkých vrstvách (slabších než nejslabší ultratenké intimky :D) a i bez top coatu schnul rychle. Mírně pruhuje, vzhledem k tomu, že je trochu frost-metalický (je?), není to ale nic strašně viditelného, nebo neukočírovatelného /tohle slovo je vážně děs/.

Jak mi Petra viennettka napsala, tenhle lak je léto na nehtech, proto si myslím, že ty fotky sem prostě patří hned.
Pokud jste na dovolené byli, zaručeně vám připomene chvíle strávené u mořské hladiny (či u dna?) a pokud vás dovolená u moře teprve čeká (jako mě), nebo ji úplně vypustíte, alespoň vám připomenou tu minulou a donutí vás těšit se na okamžiky, které strávíte s knihou a koktejlem na pláži nebo u bazénu - zpocení až na zadku, ale neuvěřitelně veselí a odpočatí.


A co evokuje tenhle tropický kousek ve vás? Nosily byste ho i na nohách (moje věčné dilema - modrá či zelená na nohách ano, nebo ne?)?

12 komentářů:

  1. nádherná barva, bohužel na nehty bych ji nedala, nevím proč, nenosím modré nehty:D ale miluju naušnice a bižu v téhle barvě. jo a kdyby... tak na nohách bych ho asi nosila, ale pouze v případě, že bych ho měla i na rukou;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale krásna, výrazná farba! :)

    OdpovědětVymazat
  3. orly laky su uzasne..aj mne sa velmi pacia...ale ta tyrkysova, ktoru si pouzila je dokonalaaaa!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné ! Na nohou bych nosila jakékoliv barvy. A pokud jsou nehty krásné tak bych se nebála ani těch výraznějších barev

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti moc, jsem opravdu ráda, že jsem vybrala něco, co se ti líbí, snad nebude jediný :-D
    Btw už jsem se někdy zmínila jak nesnáším, když se mi říká Petrrrrra? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ale on vážně není modrý! :D

    @Klára - no, nehty na nohou zrovna v oblibě nemám, o žádných (ničích) bych nikdy neřekla, že jsou krásné, ale výrazné barvy u mě na nohách taaky vedou, jen u zelených a modrých si fakt nejsem jistá, no...

    @viennettka - Tak já to teda opravila, no... :DD Beru na vědomí. ;D
    Všechny jsou úžasné, jen tenhle mě dost překvapil, protože v lahvičce není tolik prďácký jako na nehtech, i když barvy odpovídají. :)

    OdpovědětVymazat
  7. jestli alespon trochu odpovídá předposlední fotka skutečnosti.. tak je uplně uaaaa! :D i kdyby ne, tak věřím že je naprosto peckovní!:)

    OdpovědětVymazat
  8. na tohle musím použít slova Janice z Přátel: 'Ach můůůj bóóóže!' Jiný slova pro něj nemám! Je absolutně úžasný! Zamilovala jsem se, dneska už podruhé. Poprvé a Míny a teď u tebe :-) i kdyby vypadal tak, jak je na fotkách, tak by byl úžasný. ani si nedovedu představit, že ve skutečnosti je ještě krásnější! škoda že není tvůj, to bych se ho na tobě pokusila vyprosit na půjčení :-) a modrý lak na nohách nosím poměrně často, to se nemá? :-o

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá luxusně :) a na nohách.. proč ne? :) zelenou na nohách ráda nemám, ale s modrou není problém! :D

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá moc pěkně, mám podobný (asi) od rimmelu, jenže nějak mě na rukou rozčiloval, ta modrá je moc elektrizující nebo co :) na nohy to bude pro mě asi lepší

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten je, hlavně na té předposlední fotce vypadá moc hezky. Jinak na nohy bych s ním asi taky problém neměla, stejně jako se zelenou :)

    OdpovědětVymazat