17. srpna 2012

Přefoceno: NYC #248 Manhattan

Už dlouhou dobu jsem si říkala, že bych měla přefotit laky, které se tu objevily zpočátku existence blogu, protože - upřímně - mé lakování v té době tolik k pokoukání nebylo.

Ale nechtělo se mi fotky v článcích měnit, protože si stojím za tím, že tehdejší fotky k tomuhle blogu patří, stejně jako cokoliv ostatní - a nemám v úmyslu mazat vůbec nic.

Takže jsem to pojala "novočlánkově", dnes se znovu a lépe můžete zakoukat na Manhattan od NYC
Nebudu se o něm rozepisovat, všechno si můžete přečíst ve starém článku, ale fotky tu pro vás nějaké mám a jsem ráda, že jimi vyplním dobu, kdy se nejspíš momentálně právě teď rochtám v průzračném moři. :)


A rozhodně si nemyslete, že si vaše komentáře po příjezdu nepřečtu, přečtu, takže šup šup! ;)
Jak probíhá vaše léto?
... já doufám, že mé chvíle v době zveřejnění tohohle článku budou skvělé, ale jistá si tím nejsem, krom kosmetiky nemám sbaleno ještě vůůůbec nic, a to musíme být na letišti už zítra večer...:D

5 komentářů:

  1. Barvička je pěkná! Léto probíhá tak,že jsem se před pár dni vrátila z Chorvatska,a teď odpočívám a čučím na filmy! :) A čekám na alarm,kdy budu muset zvednout prdel a jít do mučírny všech nevinných učenců! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná barvička, nějakou podobnou už delší dobu sháním, ale velkou pátrací akci podniknu až přijde zima, kdy mám na tyhle tmavé laky náladu nejvíc :).

    OdpovědětVymazat
  3. úžasná barva! a doufám, že sis stihla všechno sbalit:) léto teď momentálně probíhá tak, že celé dny trávím u vody, jelikož ty tropy jsou opět strašné:D

    OdpovědětVymazat
  4. Nefoť prosím ty nehty zblízka, z té kůžičky kolem se mi dělá zle...

    OdpovědětVymazat