27. srpna 2012

Tuxedo Nails inspired by Zooey Deschanel

Když už jsem měla nalakováno Matt White, rozhodla jsem se vyzkoušet nehtový look, ke kterému jsem se dlouho odhodlávala - tuxedo nails, které jsme mohli vidět u Zooey Deschanel na Golden Globes 2012.
 

Jelikož jsem si připadala jako velká frajerka a design se mi zdál neuvěřitelně jednoduchý, místo práce s párátkem jsem zvolila takové ty zdobící laky s dlouhým štětečkem, no, příště budu ke svým schopnostem objektivní, ani jeden motýl není povedený. 

Vzhledem k tomu, že ten zdobící lak je úplně na prd, používám jen ten štětec a namáčím ho do Color Club Where's The Soiree?, který můžete stejně jako Matt White koupit na Šminkách. :)
To všechno přetaženo jemnou vrstvou tekutého skla.
 

I když vím, že z fotek to možná nevypadá bůhvíjak, neuvěřitelně je zbožňuju, v reálu vypadají strašně roztomile. 
Dneska jsem chtěla (měla) uklízet, ale nakonec jsem si naplánovala odpoledne tak, abych nehty vyvětrala a tak trochu je ukázala co největšímu množství lidí. Achjo, líbily se teda neuvěřitelně (taky vám vždycky dělá radost, když vám někdo něco upřímně pochválí?). Musela jsem fotku poslat i kamarádce mejlem, protože mám pocit, že do středy, kdy spolu jdeme do kina, to stejně odlakuju (znáte to), i já jsem z nich neuvěřitelně hotová. :D
Rozhodně doporučuji je vyzkoušet.
Při lakování jsem postupne fotila (ale nasvícení stojí za starou bačkkoru, bylo to večer), byl by zájem o mini-návod? - ačkoliv - moc na tom není co navádět, je to vážně jednoduché. ;)
 

P.S.: Myslím, že v blízké době se o něco podobného pokusím znovu, jestli se s párátkem vydaří lépe, určitě se vám tu s nehty pochlubím. ;)
Co vy a (tenhle) nail art? 

23 komentářů:

  1. Jéé, to je kouzelné! Jako nenosila bych to, ale na tobě i Zooey se mi to moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, pak nemít ráda laky na nehty, ach jo...a to mě kdysi laky nechávaly chlodnou...Překrásné a já se o to pokusím taky, přijde mi to celé takové "chanelovské".

    OdpovědětVymazat
  3. mam je v plánu a ne a ne se k nim odhodlat...hlavně proto, že nesnášim lakování toho bílýho podkladu :-( A to bílej podklad a na tom cosi barevnýho/černýho zbožňuju...

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jeden se nepovedl? Jsou boží!!! Boží, boží, boží :D

    OdpovědětVymazat
  5. A návod teda rozhodně chceme! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné..rozhodně je to slušivý a má to vtip..takže za mě super! Co nejdřív vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky chci návod! Nebo abys mi to radši rovnou nalakovala:-D Je to fakt efektní a krásný;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Návod, návod, návod!! :D Jsou perfektní... tak nějak šik a roztomilé zároveň, jééééé :)) Hoď prosím návod - musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně přijdou roztomilé i z fotek :-) Nail art je pěkné sledovat, ale sama se k němu moc nemám, za á nemám trpělivost a za bé mám prťavé nehty a ještě za cé u mě v práci by po jednom dnu bylo nejspíš po umění :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně to chci zkusit, okolí mi nehty vždycky chválí a žasne, jak jsem to sakra udělala?! :D A tyhle jsou extra roztomilé!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc všem děkuju, jsem ráda, že se vám nehty líbí, tutoriál bude, i když počítejte s mizernými fotkami. :D
    @Labradoora - to tekuté sklo je od Enii nails, ale žádný zázrak to není. :/ Na záříjovém IB koupím ještě to z modeláže, nejde mi do hlavy, že by tolik lidí opěvovalo takovej nadlak...
    Pak určitě hodím jejich srovnání. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. To je boží, ale v mém podaní by to vypadalo hrozně :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Kyky, mou povinností (:D) je ti oznámit, že jsem tě označila a ocenila v tagu "Liebster blog". Budu ráda, když se na něj na mém blog koukneš a případně v něm budeš i pokračovat;)

    OdpovědětVymazat
  14. Jestli myslíš to EBD z Modeláže, tak přidám svojí zkušenost -dala jsem na ho na osvědčený, dobře schnoucí lak. Po třech hodinách stále nezaschnul, šla jsem spát a ráno, po 12ti hodinách od nalakování, jsem ho nehtem seškrábla. Tak asi tak.

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, nádherný nehty :)
    A ráda bych tě pozvala k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat