19. listopadu 2012

11 - prvočíslo, které obletělo svět

Dnes budu neposlední vlaštovkou tohohle "morového" TAGu, má ho za sebou skoro každá z nás, tak jsem si řekla, že nebudu trhat partu, poděkuji MissBB za nominaci a zkusím něco sesmolit.
Snad se dozvíte něco zajímavého, pobavíte se, nebo popláčete (ještě nevím, co budu psát, to víte...).

Tak pro začátek abych snad bezostyšně zkopírovala z výše zmíněného blogu pravidla hry...
1) řekni o sobě 11 zajímavostí
2) zodpověz 11 otázek od blogerky, která tě nominovala
3) vymysli 11 otázek pro blogerky, které nominuješ ty
4) vyber 11 blogerek pro nominaci a informuj je o ní
5) neoznačuj tu, která označila tebe


...a hned začala s (jistě velmi zajímavým) oddílem. 11 zajímavostí o mně? Vím, že vám toho tady moc neříkám, ale i tak budu mít asi problém uvědomit si něco, o čem nemůžete mít ani tušení.
  • Umím být maximálně náladová a nepříjemná. Opravdoví přátelé si na to neštěstí už zvykli a mají mě takovou rádi - asi už doopravdy pochopili, že mě nezmění.
  • Při delším čekání na autobusové zastávce zpívám a pokouším se tančit. Obojí jen v případě, čekám-li sama.
  • Jako malá jsem záchvatovitě nakupovala v papírnictví. Tuto obsesi v několika posledních letech vystřídala knihkupectví. Zaveďte mě někam, kde prodávají knížky a já se možná těsně před zavíračkou vrátím. Ale nikdy nic neslibuju.
  • Miluju horkou sprchu. Na vanu mě moc neužije, protože ta naše je nějaká nepohodlná, ale ve sprše při ideální teplotě vydržím dýl než většina vanařů.
  • Zapomněla bych i svojí i hlavu - kdekoliv a kdykoliv. A dokážu pak hodinu hledat a předem oplakávat i věc, která leží přede mnou.
  • Dřív jsem nezvládla den bez (alespoň jednoho) hrníčku kávy. Tenhle zvyk se mi podařilo transformovat na čaje všeho druhu.
  • Nemám štěstí ve hře, tak doufám, že mám aspoň štěstí v lásce. Bylo by to bezva. 
  • Našemu pejskovi se všichni smějí (nicméně všem se líbí). Milá Jessie je sice absolutně rozkošná, ale v rostoucím procesu se něco zbláznilo a náš prcek má abormálně dlouhý jazyk. Nevejde se jí do pusy, a tak ho na všechny všude vyplazuje. Nevím, jak vypadá s jazykem v puse, ale stejně ji zbožňuju a je ta nejkrásnější.
  • Nerada se fotím.
  • Začínám se učit španělsky a mám strach, že mě nadšení opustí.
  • Jste moje malé-velké tajemství. O tomhle webovém koutku nikdo z mého okolí neví. :)
 Ani nevíte, kolik času mi první bod TAGu zabral. Ale jsem statečná holka a jdu dál. Co si na mě MissBB připravila? 
  1. Každý má typ kosmetického výrobku, kterého se nemůže nabažit. Jaký je ten váš?
    Má smysl odpovídat? Počítá se lak na nehty? :D
  2. Jaké se vám nejčastěji zdají sny?
    Sprosté, nakupovací a především ty hloupé. Jedno však nikdy nevylučuje to druhé. ;)
  3. Máte radši kočky, nebo psy?
    Kočky jsou podle mě urozené bytosti, psi kámoši. A já si na smetánku nepotrpím, pejsci jsou moje jasná krevní skupina, ale kočky mám taky ráda. :)
  4. Máte na něco alergii?
    Vlastně jo, na lidskou blbost a sluníčko.
  5. Stalo se vám někdy, že jste u filmu nebo u knížky či seriálu plakaly?
    A jak! Dřív to tak nebývalo, ale od prvního úderu puberty řvu snad u všeho. Seriály jsou teda nejčastější.
  6. Tři věci, které nemůžete nejvíc vystát?
    Budu se opakovat, ale lidskou blbost, neupřímnost a zradu.
  7. Jaká je vaše nejoblíbenější pohádka?
    Tak to nemám tušení, na pohádky jsem nikdy moc nebyla. A když se nad tím zamyslím, nějakou nejoblíbenější jsem nikdy ani neměla.
  8. Co vám dokáže zaručeně vždy zvednout náladu?
    Lidi, kteří mě mají rádi a ví, jak na mě. :P
  9. Jaký je váš postoj ohledně testování kosmetiky na zvířatech?
    Je to ohyzdnost. To nepochybně. Ale jsem na tyhle věci docela pařez. Jsem ráda, když můžu svému srdíčku ulevit koupí (a používáním) produktů netestovaných na zvířatech, ale v případě nedostatku informací se raději nesnažím pátrat... :/
  10. Který je podle vás nejvíc podceněný článek na vašem blogu (neměl tolik ohlasů, které by si podle vás zasloužil)?
    To je na mě dost blbě formulovaná otázka. Tenhle blog nepatří k těm mainstreamovým, ale každý článek si přečetlo dostatečné množství návštěvníků (pokud vezmu v potaz vás, kteří jste se k odběru této stránky upsali), a tak nemůžu říct, že by tu bylo cokoliv podceněného. Nicméně pokud si sem najde cestu víc čtenářů, budu jedině ráda.
  11. Máte nějaké oblíbené přísloví, výrok, moudro, motto?
    Na každou svini se někde vaří voda. Moje prababička mi to opakovala stále dokola a mně nezbývá než doufat v to, aby to byla pravda...
 Momentálně se cítím maximálně vyždímaná, ale nějaké otázky pro další odvážlivce vymyslím ráda. Vlastně - na tuhle část jsem se těšila už od začátku. :D
  1. Máte nějakou špatnou vlastnost, na kterou jste hrdí?
  2. Co nejzvláštnějšího jste kdy jedli?
  3. S jakým knižním hrdinou byste chtěli strávit zbytek svého života? (Představte si situaci, kdy literární postavy žijí mezi námi v reálném světě. Oživit si můžete kohokoliv.)
  4. Pravda, nebo milosrdná lež?
  5. Necháváte se ovlivňovat televizní reklamou?
  6. Jaký jaký máte postoj k tetování?
  7. Jaká lidská vlastnost je podle vás nejpodceňovanější?
  8. Jaká věc se vám vybaví při vzpomínce na dětství?
  9. Jaké jídlo se vám nikdy neomrzí?
  10. Co vy a novoroční předsevzetí?
  11. Vaše první naučené slovo v jakémkoliv jiném jazyce než rodném? 
Moje první německé slovo bylo Scheiße. Naše němčinářka ho používá skoro za každou větou.

A nominace? No, tentokrát z mé strany žádné konkrétní nebudou, já bych totiž byla moc ráda, kdyby jste každý do komentářů na nějakou otázku odpověděl. Co vy na to? Prásknete na sebe taky něco? :)

9 komentářů:

  1. Kykyno:P
    já na tyhle tagy moc nejsem, ........... u tebe jsem si to přečetla velice ráda:-)
    nemám sice pocit, že bys na sebe vyzradila neco ECHT nového:P ale bylo to moc hezký:-)

    namátkou z tvých úžasných otázek, je to zamotané s zpřeházené, tak schválně, jak si s tim poradíš:PP

    sushi; ano; už se na to chystám nějakou dobu, snad se do budoucna odhodlám; ne; hello!; upřímnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pro tebe to moc novinky asi nejsou, ale co já vím, kdo si to všechno přečte. :DD
      Jé, to jsem moc ráda, že se ti to líbilo. :DD
      Tak sushi bych věděla i bez "nápovědy", ano nebo ne jsou dosti rozporuplné, i když myslím, že tuším..:D Ta tvoje "nějaká doba" mi sedí na 10 nebo 6 (což si uvědomuju, že o 6 jsme se moc nebavily a tam já získávám názory moc ráda! :D) - nevím proč, ale tipla bych spíš 10 (asi proto, že...-minulá závorka-).
      Hello je mi taky jasné a upřímnost je 7 nebo jedna, ale 1 nepočítám (ani u tebe ani u nikoho jiného) za špatnou vlastnost, tkže tam mám asi taky jasno. :D
      Moc děkuju za zpětnou vazbu, alespoň máme o nějaké to téma k diskuzi navíc. :DD

      Vymazat
    2. těším se až probereme to tetování teda:-)!

      Vymazat
  2. Tak to s tím pejskem je skvělé, asi bych se taky zasmála, ale zároveň by mi připadal děsně roztomilý :D. Je zvláštní kolik bloggerek to tají, já tedy taky a snad se mi daří :D :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem jako malá taky hrozně milovala papírák, byl to pro mě ten nejlepší obchod! Hlavně barevná pouzdra, nálepky, obálky, barevné gumy, pastelky, prostě všechno. Kam se hrabou panenky a plyšáci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, tak přece jen! S laky na nehty jsme na tom stejně :-D I s papírnictvím a knihkupectvím... akorát u mě se to nestřídalo, já to mám stále a oboje :-D Hmm... mrknu na tvé otázky :-)
    1. Já nemám špatné vlastnosti! Takže namyšlenost, hádám, a jsem na to hrdá :-D
    2. Asi brouka nebo slepičí hovínko, ale to v dětství není až tak zvláštní :-D
    3. Notak teď se budu muset vážně zamyslet... mám jich oblíbených až moc! Nakonec to asi padne na Daneela, což je robot z vícedílných detektivek od Asimova :3
    4. Nemám problém s milosrdnou lží, ale záleží na situaci a na osobě.
    5. Nemám televizi, takže ne :-D
    6. Jako ke všemu - pokud je pěkné, tak se mi líbí! Ráda bych si nějaké nechala udělat, ale můj přítel to nenávidí, tak mám asi smůlu.
    7. Přímost.
    8. Naše půda :3
    9. Mně se omrzí všechno, když jsem najedená :-D Nemám nic, co bych mohla jíst do aleluja, mám ráda rozmanitost.
    10. Nedávám si je, protože si dávám předsevzetí po celý rok, když zrovna usoudím, že je to potřeba.
    11. Nemám nejmenší tušení. Ale myslím si, že fráze "chochorocho sabáka" :-D Nebo něco jiného v ruštině, naše rodina a známí jsou samí recesisti :-D

    OdpovědětVymazat
  5. ten pes je skvělý :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ať Ti to učení španělstiny vydrží!! Mně sice taky nebaví, ale je dobré tuto řeč znáte, přece jen, mluví s ní půlka zemělkoule :-) Radím číst španělské knížky a poslouchat písně v originálu (Shakira nebo Ricky Martin). Držím palce!!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. @Rory, pochvalu jsem chlupoňce vyřídila, ale u tajení se ztrácím...
    @Sonidlo, já spíš než tohle byla na sešity, akorát mi do nich pak bylo líto cokoliv vpisovat. Klasika.
    @MissBB - moc díky za vyčerpávající odpověď, ráda jsem si početla so všechno jsi na sebe práskla!
    @Elí B. - jo, je úžasná! <3 Děkujeme! :D
    @Bella, já si taky myslím, jsem ráda, že jsem s tím začala, jen mám strach abych u toho vydržela, protože ačkoliv bereme s kamarádem soukromé hodiny (žádná jazyková škola - rodilá mluvčí) - žádného z nás to zatím pořádně nechytlo, a tak se to hůř učí.. Moc díky za tipy! :)

    OdpovědětVymazat