14. června 2013

Trojúhelníčkové nehty // Triangle Nails

... a ano, vracím se zpátky k vám! :)

A abych tak rovnou a bez řečí začla, ráda bych se s vámi podělila o mojí verzi tzv. "tape nail art-u", tedy zdobení vytvořeného lepící páskou.
Není to nic těžkého, pro začátek si vystačím jen s ladícími trojúhleníky


Jaké laky jsem použila? Základní tmavou si nechám až na příští příspěvek, nicméně zlatá je můj milovaný OPI Goldeneye. Zbožňuju ho, víte?



Nevyzkoušíte? :)

Musím se taky podělit o mojí novou závislost, třeba se někdo z vás chytí... 


Hezký víkend!

10 komentářů:

  1. Velice dobry napad a vypada to skvele. Kazdoapdne ja nemam nikdy trpelivost cekat nez zaschne prvni vrstva a tak si izolepou strhnu tu prvni :/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad, musím zkusit :))

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí moc, jen bych si takový vzor nemohla dovolit, už takhle mám malé nehty a mám pocit, že tohle je ještě zmenšuje.
    Prosím pěkně o radu: kam pro tu pásku? Respektive o jakou pásku přesně se jedná? Často o ni slýchám, ale pořádně jsem ji ještě neviděla. Asi se teda dá použít i běžná lepenka, ale s tou si přijdu neohrabaná, představuju si, že ta na nehty bude poddajnější a třeba užší, aby se s ní lépe pracovalo...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, na tuhle manikúru jsem použila tu úplně obyč kancelářskou (tu širokou cca 1cm), ale na nail art exituje tzv. "striping tape" - nail art pásky - to jsou ty uzoučké, se kterými se dělají ty bezva triky...
      Ty seženeš na bornprettystore, ebay, aukru, nebo i na některých českých eshopech (jen o něco dráž, cca za 40 kaček).
      Třeba e-shop coolnails.cz je prodává po 24,- a osobní odběr je na Praze 2. :)

      Vymazat
    2. Och, díky moc, dobrá vílo, tyhle tipy vysoce oceňuju! ;-)

      Vymazat
  4. Pro tebe nová závislost. Pro mě závislost trvající od vydání alba. Jsou moje nejoblíbenější kapela už snad čtvrým rokem... some kind of madness...
    Neslyšela jsi i Panic Station? ;-) A co třeba Isolated System?
    Nebo taková Undisclosed Desires z The Resistance je božská.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tou "novou závislostí" jsem myslela písničku, Muse žeru už pekelně dlouho! :D
      Undisclosed Desires je po Supermassive Black Hole moje nejmilejší. ;)
      Isolated System znám z poslechu, ale tolik mě nenachnul, zato Panic Station je skvělá (trochu mi připomíná nesmrtelné Queeny), stejně jako třeba Animals nebo Survival z toho 2nd Law alba... <3

      Vymazat
    2. Ty bláho, minule jsem byla asi naprosto očarovaná tvým nail-artem že jsem si toho vloženého videoklipu vůbec nevšimla, ehm :))) Tak se přidávám do klubu závisláků. Tedy, těch nových závisláků. Musím se na Muse blíže zaměřit :)
      Verunka

      Vymazat
  5. Vypadá to perfektně, určitě vyzkouším! Ten zlatý lak je boží.

    OdpovědětVymazat