5. července 2013

Garnier BB Cream ANTI-AGEING (medium)

Už starší Garnierácká novinka, která putovala do kosmetického šuplíčku mamce.

  
Hodně blogerek jej odepsalo hned po otevření (a nedivím se), ale naštěstí je moje mamka speciální případ - přináším relativně objektivní recenzi založenou na opravdových zkušenostech. :D

Pročpak že ho všichni haní? No, je to vcelku jednoduché. Ačkoliv mám pouze "medium" verzi krému, například u Ceady, která nafotila odstíny oba, lze vidět, že Garnier žije v představě, že Češky tráví každou volnou minutu opalováním v sauně. Odstíny jsou tmavé a s výrazným oranžovým podtónem. 

Podobný barevný problém nastal i u původních (prvních) BB krémů této značky, nicméně tam světlejší odstín v létě unosím... 
Nafotila jsem menší srovnání s makeupy a tónovátky, o kterých jsem někdy na blogu mluvila a je znát, že rozdíl mezi "normáním protivráskovým" a "normálním normálním" je dost velký.
 

Moje mamka ten původní tmavší unosí přes rok, teď v létě jí barevně sedí i tento. Ačkoliv má jen o něco tmavší pleť než já, na obličeji má pigmentové skvrnky, a tak jí AA verze v lehčí vrstvě barvu na obličeji jemně sjednotí - a pokud jej taky hezky rozetře, nekoná se ani žádná maska. Mně osobně připadá, že trochu mapkuje, mamka si toho na sobě nevšimla.

Krycí schopnosti AA kousku jsou totiž stejně jako u původních BBček. Skoro nulové. Faktem ale je, že pokud je na vás krém hodně tmavý, spálenou mrkev z vás udělá jedna dvě.


Řekla bych, že co se konzistence týče, je o něco hutnější, než ten původní, ale jejich vlastnosti jsou v podstatě podobné, ne-li stejné. Průměrná výdrž (odpoledne už skoro není co odličovat), nízké krytí, které bych označila spíše za tónování. Roztírá se však o něco lépe.

Mamka je (bohužel) taky vlastníkem velmi suché pleti, a tak (stejně jako původní) ani tenhle co se hydratace týče nestačí, před aplikací je pro ni krém nutností.

Nesmím zapomenout ani na všudypřítomnou garnieráckou parfemaci - pro někoho může být kopancem na čichové buňky.

A anti-ageing efekt? Víte, po všech těch krémech a sérech, které sedí v koupelně na poličce vážně nepoznáte rozdíl. Mamku (bohudík) stále všichni poznáváme a jako studentka vysoké školy po aplikaci BB krémem taky nevypadá. Tak já vám nevím, co myslíte?

Jak bych to shrnula?
Pokud nejste jedinec s oranžovým podtónem s tmavší pletí, nebo pokud vám původní verze BB nevyhovovala, vyhněte se regálu obloukem. Pro jedince s normální evropskou pletí a smyslem pro humor doporučuji Moořin článek.

BB krém mi byl ke zrecenzování poskytnut PR L'Oréalu.

1 komentář:

  1. Ahoj, strašně často čtu o BB, ale ještě jsem v ruce žádný neměla. Můj poslední objev z drogerie je Radox, hodně jsem o něm slyšela, ale taky jsem se k němu nikdy nedostala :-D Teď ho měli v DMku v akci, tak jsem šla do něj a je vážně boží :)

    OdpovědětVymazat