14. září 2011

Essence #51 Mellow Yellow


Co se týče přidávání lakových postů, měla jsem naprosto jinou představu o jejich tvorbě - pěkně chronologicky. 

V pondělí večer jsem ale narazila u Míny na fotopost laku Mellow Yellow, který se jím nezdá býti. :) Rozhodla  jsem se, že nalakuji mojí verzi žlutého melounka, ale v úterý mi bylo blivno (:D je to šílenej výraz), a tak jsem se do toho pustila dneska, protože jsem měla volné odpoledne.

Informace o změnách odstínů barev Essence laků už tu byly. Underwater (nad tím novým vždycky áchám, já mám jenom ten starý...) a tahle anomálie se stala ještě u jednoho odstínu, jenom teď za boha nemůžu přijít na to, který to byl...

A teď melounek... 
Lak, který swatchuje Mína (dále jen Mínin lak) je typově podobný spíš odstínu Irreplaceable, ale budiž. Je v něm shimmer, je světlý, jemný. 
Lak, který jsem lakovala já (dále jen můj lak) je prostě světle žlutý. Žádný shimmer, žádná jemnost, žádná omáčka kolem. 

Je to bláznivý kousek a ne všichni na něj mají odvahu. Já ho miluju (dřív jsem ke žlutým lakům chovala jisté antipatie, ale jakmile jsem poprvé nalakovala tenhle lak, můj názor se změnil, cítím se s ním trochu trhle a pohodlně... Zní to divně, už mlčím...), i když mi nikdy na rukou dlouho nevydrží (nejen kvůli mojí posedlosti - nikdy nevydržím mít jeden lak nalakovaný déle, jak tři dny), hlavně proto, že je žlutý a k moc věcem neladí. Sama ještě nevím, co obléknu, když ho mám na sobě... :/ Na bílou nemám náladu...

O žluťáscích je obecně známo, že lakování je děs běs. Jop, to platí i tady. Žádné ale. Dlouho mi trvalo, než jsem se u něj naučila udělat jakýž-takýž oblouček... :/

Kdybych ho měla k něčemu přirovnat, asi bych řekla, že vypadá jako ten nejžlutější banán, jaký jste kdy viděli. Pod jistým odstínem, u kterého se mi ještě nepodařila vychytat situace, vypadá jako obyčejně průměrně zralý banán zevnitř. :D Fajn, konec asociací a přirovnání.

Pokud ještě žádného žluťase nemáte a máte na něj odvahu, myslím, že tenhle Mellow je skvělý začátek. Pokud nemáte žluťase, ale na mého Mellounka nemáte odvahu ani v nejmenším, zkuste toho Mínina, je také moc pěkný, i když já na něj ještě nikde nenarazila.



Pro dnešek všechno. Co se týče tohohle týdne, zatím ještě nemám moc představu, co všechno přibyde, protože se budu snažit nafotit dost věcí hlavně na příští týden, protože budu celý týden bez foťáku a mobilem se mi moc fotit nechce... :/ Takže přijde nějaká recenze, možná i nějaký lak, uvidíme, na co bude nálada... :)


Jak se vám Mellow Yellow líbí? Který víc? Nalakovala by některá z vás něco takového?

9 komentářů:

  1. Já nejsem zrovna milovnice žluté... Takže žluté laky moc nelakuji! Ale tenhle nevypadá špatně ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento odstín žluté se mi líbí. jinak taky nejsem milovníkem žluté :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já žlutou ráda :) ale to její lakování je děs běs, to je fakt :/
    Jinak pěkný blog...sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám žlutou ráda, ale vzhledem k tomu, že ten tvůj odstín už mám podobný od jiné značky, takže jsem radši, že mám ten můj světloučký :) BTW krásně nalakováno a popsáno ;)

    OdpovědětVymazat
  5. jak se ti obecně s Essence laky lakuje? myslím konkrétně řadu colour & go, mě po čase dost houstnou a schnutí se stále prodlužuje:/ tak nevím proč, když mají být rychloschnoucí..

    OdpovědětVymazat
  6. Kristina: Já si Essence laky nemůžu vynachválit. Je sice pravda, že mi taky houstnou, ale poté laky ředím ředící substancí, takže si svojí konzistenci zachovávají. Co se týče délky schnutí, ta se mi nijak nekrátí, ani neprodlužuje, celkem dlouho mi schnou normálně, ale většinou používám vytvrzovač laků (jmenovitě od Four Seasons, určitě chystám i článek) a pak se to dá přežít. :)
    Jinak lakování jako takové je u laků moc fajn, šteteček bych shledala jako dobrý, fajně se s ním dělají obloučky. :) Konzistence bývá taky dobrá, jak říkám, jen občas musím naředit.
    Ale takovrozpuštěč laků (ředící substance) je otázkou necelých padesáti korun a na jeden lak stačí pár kapek, takže je to rozhodně výhodná investice. :)

    OdpovědětVymazat
  7. P.S.: Co bych ale řekla, že mi vadí, je, že po čase bublinkovatí...

    OdpovědětVymazat
  8. Kyky: jo já je právě taky ředím, ale myslím, že se pak to schnutí prodlužuje právě kvůli tomu, poohlídnu se po tom vytvrzovači, nebo teda počkám až o něm napíšeš. Mám je taky ráda, štěteček je skvělý a mají úžasné odstíny. Bublinky jsem teda zaznamenala jen jednou, ale když s nima netřesu, tak se neobjevují, takže když ředím, tak lakem jen poválím, ale netřesu.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem ke žlutým lakům zahořela láskou :D Ale to lakování je děs. Jako první jsem si pořídila GS odstín myslím že 147 a ten šíleně dlouho schnul a navíc měl narůžovělý odstín (což jsem bohužel v drogerce nepoznala :( a pak jsem si pořídila právě bráchu Mellow Yellow,Wanna be my sunshine a když jsem se konečně odhodlala lakovat netušila jsem jaké to budou nervy :/ na nehtech mi dělal mapy,schnul na můj vkus pomalu a ani druhá vrstva nepomohla :( Samozřejmě,že mu dám ještě další šanci ale mám pocit,že mi bude trvat věky až se na něm naučím tak hezký oblouček jako ty :)

    OdpovědětVymazat