12. září 2011

Sada produktů Keenwell

Jelikož je moje mamča kadeřnice, mimo jiné jí chodí také kosmetické katalogy. Jedna vlasová firma se spojila s tou kosmetickou a dopadlo to akcí, která sice nevyjde moc levně, ale rozhodně levněji, než nabízené produkty kupovat zvlášť.
Aneb, objednalo se, zaplatilo se a Keenwell poslal sadu svých produktů dekorativní kosmetiky. 

Keenwell nabízí kvalitní profesionální kosmetiku různých tvarů a funkcí, oficiální web zde. Nebudu se rozepisovat, dopadlo by to špatně.
Některé jejich produkty (řasenka, tužka na oči, lesk), jsem již zkoušela a byla jsem spokojená, takže jsem byla zvědavá, co na mě z balíčku vykoukne.

No, upřímně řečeno, jen když na mě vykoukl samotný balíček, nemusela jsem ho otevírat a byla jsem zděšená. Vážně. Dost.

Přišla neforemná stříbrná hrůza, navozující dojem nulové kvality, kýče a nevkusu. Chtěla jsem se začít tahat za vlasy nad vyhozenými penězi a hlava mi šla kolem.

Teď vážně, jaký by jste měli dojem z tohohle vy?
No, když jsem to otevřela, udělalo se mi líp. Vykouklo na mě několik produktů mně známého černo-zlatého lesklého designu. Pocit se začal vylepšovat.
Produkty vyfoceny mimo tu hrůznost. Nechci vás odstrašit. ;)
Lesk, korektor, paletka stínů, bílá a černá tužka. O prvním jmenovaném se zmiňovat nebudu, poputuje k jinému majiteli, ale vzhledem k tomu, že jsem ho už měla, můžu vám říct, že se jedná o průhledný lesk nelepivé  konzistence. Vydrží asi jako většina lesků, je příjemný, rychle se vypotřebuje. Sami si rozhodněte, co z toho je pro vás plus, co mínus. Ale upřímně? 304 korun bych za tuhle hračičku neutratila. 


Co se týče tužek na oči, s černou jsem spokojená, je dobře pigmentovaná, drží, chová se jako voděodolná, za 164.- sice dobrá tužka, ale myslím, že si vystačím i s těmi levnějšími, proto bych si tuto tužku zvlášť asi neobjednávala. Navíc tu minulou jsem musela vyhodit, protože jsem za boha nepřišla na to, jak ji vysunout. Tváří se totiž plastově a tuha je v ní zasazená. Ale fajn, tentokrát to zkusím od lesa a zkusím ji ořezat, třeba to plast nebude. :D Teď si trochu připadám jako idiot, ale věřte mi, byla jsem z toho bezradná... (EDIT: Jo, dá se ořezávat. ;))

S bílou tužkou jsem ještě spokojenější, je voděodolná, výborně pigmentovaná, pro waterline jako dělaná... Platí prakticky stejná věc jako u černé, zvlášť bych ji neobjednávala, i když jsem ještě nenarazila na levnější, která by se jí vyrovnala...

Buďme estetičtí a svůj odraz v supergiga zrcátku zamažme bílou barvou. ;)
Paletka stínů se přesně řadí mezi ty, jejichž obal je imrvére otlapkaný, celkem se mi ale líbí, působí luxusně. Uvnitř na nás (tedy na mě, vy ho máte zabarvené) vykoukne obrovské a kvalitní zrcátko, pět stínů v odstínech černé, přesně dělané na smokey eyes. Bílá, stříbrná s třpytkama, šedá, šedo-černá s třpytkama a černá

No, pigmentace těchhle stínů docela pokulhává, na očích ale drží, a malují tak akorát, abych nevypadala jako přílišně zmalovaná, nebo emo dívka s pronikavým pohledem... (dále možnost asociace)
Stříbrná s třpytkama opravdu třpytky vydává, černo-čedá s třpytkama vypadá ve výsledku jenom jako černo-šedá, aplikovaná štětcem umazaným z předchozího třpytivého odstínu.
Fakt, že na očích drží, jsem myslela smrtelně vážně, černý stín jsem použila místo linek a držel jako přibitý celé odpoledne.
Omluvte absenci fotografie stínů na očích, nejsem dneska příliš ve své kůži.
Ale věc, kterou vám tu do nebes vychválím, je korektor. Ten je určený primárně na kruhy pod očima, ale půjde v pohodě používat na cokoliv. Jsem z něj nadšená a mrzí mě, že ho budu moct používat až na podzim a v zimě, letošní prázdniny a poslední dny jsem se totiž z nějakého zvláštního důvodu docela opálila (na bleduli; foto se stíny je na světlé, neopálené části ruky...:D) - a to hlavně v obličeji a dekoltu, takže počítám tak na dva měsíce jdou všechny makeupy a korektory mimo mě. 

Dole aplikovaný, nahoře rozmazaný
Když pominu fakt, že na opáleném obličeji svítil, nedostatky zakryl, na kruhy pod očima jsem ho však nepoužila, ale i kdyby nezakryl ty, nechám si ho, nějak jsem se do něj zamilovala a je to asi jediná věc z celé sady, o jehož opětovné koupi bych uvažovala...

Neberte si to, prosím tak, že by tyto produkty byly nekvalitní (až na tu stříbrnou kýčovitou hrůznost), to ne, ale prostě si myslím, že se dají najít výrobky, které (mně osobně) vyhovují stejně, nebo lépe a dají se sehnat za příznivější peníz.

Některé věci se dají objednat U Vlásků, jiné na Revlon e-shopu, ale ani z jednoho jsem neobjednávala, nevím, jak to tam funguje. 

Co se týče cen, lesk se pohybuje kolem 300 Kč, oční stíny mají kolem 355.-, pěnový korektor od 299.- a tužky do 200.-. Avizuji ale, že dohromady jsem na tento balíček na netu nenarazila a že ani některé odstíny z této sady možná na netu ani neseženete.
Tužky jsou v odstínech 01 (černá), 52 (bílá), stíny 105, korektor 4 a lesk je č. 21.

Jak se vám dnešní článek líbil? Vím, je delší, ale píše se v něm o vícero produktech, tak snad mi to odpustíte. Co se týče nehtových fotek, nějaké už mám, ale vzhledem k tomu, že příští týden budu celý bez foťáku, chci si něco nafotit dopředu, abych vám měla co představit, toť důvod tohoto postu. :D Mj. jsem se s touto kosmetikou už na pár blozích setkala, tak mě napadlo zrecenzovat něco, co momentálně mám, kdyby někdo uvažoval o koupi čehokoliv. ;)
No, já budu každopádně doufat, že mě nemáte už plné zuby a budete se vracet a číst si i následující posty a recenze. ;) Mám moc velkou radost, když čtu, že se vám článek líbil, že vám k něčemu byl a že nemáte chuť mě zabít za tyhle giga příspěvky. 
Fajn.
Pro dnešek všechno. :)

3 komentáře:

  1. a mě se zrovna tento článek líbil moc... hlavně by se mi líbila bílá voděodolná tužka pro vnitřní linky.

    OdpovědětVymazat
  2. o tom som este nepocula, ale vyzera to krasne!
    Ak máš rada CK parfumy, stále u mňa prebieha giveaway o jeden z nich, môžeš sa zapojiť tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek! Mám moc ráda všechny možné recenze, takže za mě palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat