11. února 2012

Catrice - Berlin

Ok, mám toho sice hodně, co chci říct, ale až na konci, většina z toho vás asi zajímat nebude, takže alespoň předejdu nějakým nedočteným článkům. A omluvte fotky, já, moje nehty, ani počasí prostě nemáme svůj den.

A dneska jsem tu s lakem z Catrice LE Big City Life. Co mi tak dlouho trvalo? Nechtěla jsem je lakovat. mám tři a jeden horší než druhý, ale dnes ten "nejlepší". Berlin.


Je to taková červeně cihlová tlumená barva. Dost tlumená, až decentní, nic křiklavého. Spíš víc červeno-růžvoá, než cihlová. V podstatě barva, kterou jsem dřív dlouho sháněla, jenomže jaksi barva není všechno, že...


Totiž, je hustý, šteteček se mi u téhle LE nezdá a divně se mi s ním lakuje - je širší, tvrdší a méně kvalitně střižený. Při lakování dělá hory, doly a nížiny. A ještě k tomu dost divně schne. Výdrž teda taky nic moc, konečky se ošoupaly dost rychle. 


Takže v podstatě s tímhle klukem moc kamarádi nejsme. A budu hodně ráda, když ho nalakuju v dubnu, až pojedu do Berlína. Takový témaťák, víte?


A teď co mi tak dlouho trvalo...
Vlastně... tenhle týden byl naprosto úžasný. Víte, dlouho mi chyběl takový ten odpolední, vysoce pubertální pokec s někým, koho vidím prakticky denně. Bohužel jsem si vždycky dělala čas spíš na lidi, který tak často nevídám a ty, kteří byli kolem jsem nějak... jo, asi přehlížela. Zato teď jsme si to vynahradily, takový úžasný holčičí odpoledne už jsem dlouho nezažila a doufám, že nás neslyšel nikdo, koho bych ještě někdy měla vidět. :D
Konec pracovně/školního týdne jsem zakončila odpolednem s přítelem a nákupním večerem. Lidi, vážně. Nějaký ten pořádný shopping mi už dlóóuho chyběl. A tak jsem si koupila mou tolik vysněnou kabelku z pravé kůže, taktéž peněženku, botky a haldu knížek. Vážně, nestíhám to číst, ale prostě knížky jsou po kosmetice něčím, čemu za boha neodolám. 

Bohužel, víkend je horší. Někde kolem nás prasklo potrubí a budeme minimálně až do konce víkendu (pravděpodobnější je ÚTERÝ!!) naprosto a kompletně bez vody a naše městská část ani netuší, že by správně mělo fungovat něco jako cisterna s náhradním přísunem pitné vody. V obchodech kolem všechna pitná voda vykoupena. Halellujah hotovky a ochucené vody, sbohem teplá večeře a sprcho. Doufám, že se brzo zase uvidíme.
A jo, nikdo nemůže čekat, že o víkendu v tomhle stavu vystrčím paty z baráku. A sakra mě to štve.


A prosím, kdo jste ještě nehlasovali v anketě v pravém sloupci, byla bych moc moc ráda, kdyby jste tak učinili. :)

9 komentářů:

  1. Trochu jsi mě překvapila, protože já jsem lakama z této limitky naprosto nadšená, konkrétně z Berlinu nejvíc!:D Široký štěteček mi naprosto vyhovuje a lakuje se mi s ním skvěle, výdrž taky obstojná. No jo, každý jsme na něco jiného:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Berlin mi taky přijde nejlepší, ale kdo ví, třeba je to spíš vadný kus. Ehm, vadné kusy. :D Já jinak vcelku náročná nejsem a nalakuju prakticky všechno, ale tyhle mě prostě nějak oproti klasickým Catrice lakům docela zklamaly...

      Vymazat
  2. já mám tenhle lak taky a barva mi tehdy přišla taková normální, ale časem se na ni budu třeba dívat jinak. a musím se přidat, taky jsem s ním neměla žádné problémy o kterých tu píšeš. lakoval se mi nádherně, uschnul rychle. mohla bych leda souhlasit s tou horší výdrží.
    knížky jsou taky moje druhá největší vášeň hned po kosmetice, už se mi ani nevejdou do knihovny.
    s tou vodou je to teda pech, vůbec vám to nezávidím a přeju, ať to co nejrychleji spraví a ty mrazy jsou do háje. páč já jinak brzo zmrznu i v lyžařských kalhotech v úžasných vlacích ČD... už aby bylo léto

    OdpovědětVymazat
  3. Tento lak mám taky, ale ještě jsem ho nelakovala, tak jsem moc zvědavá, jak nám to spolu půjde/nepůjde:-D a já zas docela na svoje laky náročná sem... a s tou vodou tě teda lituju, mě se to stalo přesně teď v sobotu, v 6 ráno jsem se vzbudila a šla na toaletu a zjistila, že neteče voda, tak jsem se hned vrhla na internet, kde psali, že opraveno bude v dopoledních hodinách- hmm a to je podle nich co? Tak volám na linku, samozřejmě všichni naši operátoři vyřizují zákazníky, kteří se dovolali před Vámi...No byla jsem z toho vyřízená, že už jsem nemohla spát, jen yla na internetu a sem tam obnovovala jejich stránky..dopoledne se stav samozřejmě změnil na odpolední hodiny, a když jsem se po 12h konečně dovolala, tak mi slečna sdělila, že to bude až večer, ale slíbit to nemůže- no prostě zkažená celá sobota, já jsem prostě hygienovodocvok a bez vody nemůžu bejt! (Nemluvě o tom, že čekalo několik praček prádla, úklid apod.:-()

    OdpovědětVymazat
  4. I follow your blog beacause i LIKE IT!!!
    follow me if you like my blog :) but feel free abput it :)

    Thank you for visiting my blog :)

    Marie
    http://iintothegroove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. This is such a rich and beautiful color.

    OdpovědětVymazat
  6. ten lak má krásnou barvu:) laky od catrice si nemuzu vynachvalit

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuju Tvé krásně nalakované nehty a máš moc hezký blog a nového followera :)

    A to ruplé potrubí ti nezávidím, musí to být nepříjemné :(

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat